Podstawy zarządzania organizacjami - Onepress
Autor: Griffin Ricky W.
Tłumaczenie: Rusiński Michał
ISBN: 978-8-3011-6471-3
stron: 806, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 74,59 zł (poprzednio: 88,80 zł)
Oszczędzasz: 16% (-14,21 zł)
Tłumaczenie: Rusiński Michał
ISBN: 978-8-3011-6471-3
stron: 806, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 74,59 zł (poprzednio: 88,80 zł)
Oszczędzasz: 16% (-14,21 zł)
Tagi: Zarządzanie
Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika mistrza "wiedzy tajemnej" o zarządzaniu organizacją - Ricky'ego W. Griffina!
W porównaniu do poprzedniego wydania dokonano następujących zmian:
- szerzej omówiono najnowsze tendencje w zarządzaniu - techniki informacyjne, zarządzanie globalne, rolę
- jakości i etycznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa,
- zintegrowano strukturę wykładu,
- lepiej wyważono proporcje między teorią a praktyką - zastosowano większą liczbę przykładów,
- opisano przypadki dotyczące małych firm i organizacji non-profit,
- podano nowe rozwiązania dydaktyczne.
Pozycja przeznaczona dla studentów i wykładowców wydziałów ekonomii, organizacji i zarządzania, szkół policealnych i zarządzania, dla słuchaczy politechnik na wydziałach organizacji i zarządzania produkcją oraz dla studentów innych wydziałów do przedmiotu zarządzanie, a także dla osób dokształcających się.
Osoby które kupowały "Podstawy zarządzania organizacjami", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)