Podstawy zarządzania jakością - Onepress

ebook
Autor: Katarzyna SzczepańskaISBN: 978-83-781-4744-2
stron: 182, Format: ebook
Data wydania: 2020-09-24
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,75 zł (poprzednio: 27,05 zł)
Oszczędzasz: 27% (-7,30 zł)
Tagi: Zarządzanie
Książka przedstawia teoretyczne podstawy zarządzania jakością w ujęciu zarządzania operacyjnego. Przedstawia zagadnienia teorii jakości, systemów jakości, ekonomiki jakości oraz metod wspomagających zarządzanie jakością i jego doskonalenie. Odbiorcami książki są nie tylko studenci uczelni wyższych, ale także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranci zainteresowani problematyką współczesnego zarządzania jakością.
Osoby które kupowały "Podstawy zarządzania jakością", wybierały także:
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)