Podstawy strategii - Onepress
Autor: Jonson Gerry, Sholes Kevan, Whittington Richard
Tłumaczenie: Ehrlich Andrzej
ISBN: 978-8-3208-1887-1
stron: 360, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 55,25 zł (poprzednio: 69,06 zł)
Oszczędzasz: 20% (-13,81 zł)
Tłumaczenie: Ehrlich Andrzej
ISBN: 978-8-3208-1887-1
stron: 360, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 55,25 zł (poprzednio: 69,06 zł)
Oszczędzasz: 20% (-13,81 zł)
Tagi: Zarządzanie
Książka Podstawy strategii, została oparta na ósmym wydaniu Exploring Corporate Strategy.
Autorzy starają się pomóc w odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące rozwoju firmy, wdrażania innowacji oraz kierunku i sposobu zarządzania firmą. Odpowiedzi na te pytania dotyczą tak korporacji, jak i małych przedsiębiorstw, czy instytucji państwowych. W publikacji zawarte są przykładowe koncepcje strategii.
Podstawy strategii to książka skierowana do studentów zarządzania w wyższych uczelni różnych typów.
Osoby które kupowały "Podstawy strategii", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)