reklama - zainteresowany?

Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy - Onepress

Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy
Autor: McFerrin Peters Diane, Rosenbluth Hal F.
Tłumaczenie: Kwaśniewska Anna
ISBN: 978-8-3264-4598-9
stron: 296, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 48,89 zł (poprzednio: 58,90 zł)
Oszczędzasz: 17% (-10,01 zł)

Dodaj do koszyka Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy

Tagi: Zarządzanie | Zasoby ludzkie (HR)

Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach.

W książce udowodniono, że ten kontrowersyjny, lecz niezawodny przepis, sprawdzony przez trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo turystyczne na świecie, może być gwarancją sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży, wielkości i lokalizacji.

Przeprowadzenie koniecznych zmian w organizacji ułatwi zamieszczony tu zbiór praktycznych wskazówek:

  • jak zatrudniać odpowiednich ludzi i jak ich szkolić,
  • jak uczynić pracowników rzecznikami idei firmy,
  • jakie programy mogą zostać użyte dla wprowadzenia zmian w kulturzeorganizacji,
  • jakimi metodami monitorować zadowolenie pracowników i postępy w ich efektywności.

Opisano też wynikające z tego podstawowego założenia praktyki zarządzania oraz implikacje dla wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, planowania strategicznego i nawiązywania relacji partnerskich w biznesie.

Dodaj do koszyka Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy

 

Osoby które kupowały "Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy", wybierały także:

  • Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej
  • Etyka pracy. Przekonania wartościujące pracę a zaangażowanie pracowników
  • Kompendium zarządzania szkoleniami
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Dodaj do koszyka Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.