reklama - zainteresowany?

Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy - Onepress

Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy
Autor: McFerrin Peters Diane, Rosenbluth Hal F.
Tłumaczenie: Kwaśniewska Anna
ISBN: 978-8-3264-4598-9
stron: 296, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 48,89 zł (poprzednio: 58,90 zł)
Oszczędzasz: 17% (-10,01 zł)

Dodaj do koszyka Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy

Tagi: Zarządzanie | Zasoby ludzkie (HR)

Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach.

W książce udowodniono, że ten kontrowersyjny, lecz niezawodny przepis, sprawdzony przez trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo turystyczne na świecie, może być gwarancją sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży, wielkości i lokalizacji.

Przeprowadzenie koniecznych zmian w organizacji ułatwi zamieszczony tu zbiór praktycznych wskazówek:

  • jak zatrudniać odpowiednich ludzi i jak ich szkolić,
  • jak uczynić pracowników rzecznikami idei firmy,
  • jakie programy mogą zostać użyte dla wprowadzenia zmian w kulturzeorganizacji,
  • jakimi metodami monitorować zadowolenie pracowników i postępy w ich efektywności.

Opisano też wynikające z tego podstawowego założenia praktyki zarządzania oraz implikacje dla wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, planowania strategicznego i nawiązywania relacji partnerskich w biznesie.

Dodaj do koszyka Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy

 

Osoby które kupowały "Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy", wybierały także:

  • Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy

Dodaj do koszyka Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy

Spis treści

Dodaj do koszyka Po drugie klient. Zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.