reklama - zainteresowany?

Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą pracowników - Onepress

Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą pracowników
ebook
Autor: Marlena Plebańska
ISBN: 978-8-3638-0427-5
stron: 380, Format: ebook
Data wydania: 2013-11-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,52 zł (poprzednio: 39,64 zł)
Oszczędzasz: 23% (-9,12 zł)

Dodaj do koszyka Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą pracowników

Tagi: Zarządzanie

Monografia przedstawia dorobek badań nad e-learningiem, kojarzonym popularnie tylko z nowoczesnymi technologiami komunikacyjnymi stosowanymi w procesie kształcenia. Tymczasem autorka dowodzi, że jest on nie tylko kontynuacją - znanej z krajów o rozproszonej geograficznie populacji - idei zapobiegania wykluczeniu edukacyjnemu, ale i nowoczesną platformą już nie tylko transferu, ale wręcz zarządzania wiedzą.

Dodaj do koszyka Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą pracowników

 

Osoby które kupowały "Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą pracowników", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą pracowników

Spis treści

Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą pracowników eBook -- spis treści

Wstęp
1. Przedsiębiorstwo oparte na wiedzy pracowników

  • 1.1. Gospodarka oparta na wiedzy
  • 1.2. Geneza pojęcia wiedza jako bazowej wartości przedsiębiorstwa
  • 1.3. Wiedza jako strategiczny zasób przedsiębiorstwa
  • 1.4. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie – rola pracownika
  • 1.5. Rola pracowników w procesach i modelach zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach
2. Realizacja strategii zarządzania wiedzą pracowników w przedsiębiorstwach
  • 2.1. Strategie zarządzania wiedzą pracowników
  • 2.2. Uwarunkowania wdrożenia zarządzania wiedzą pracowników
  • 2.3. Procesy zarządzania wiedzą pracowników w przedsiębiorstwie
  • 2.4. Systemy, narzędzia i techniki wspierające zarządzanie wiedzą pracowników
3. Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą pracowników
  • 3.1. E-learning w przedsiębiorstwie i jego otoczeniu
  • 3.2. Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą pracowników – charakterystyka, przegląd możliwości
  • 3.3. Wykorzystanie platformy e-learningowej w przedsiębiorstwie w ujęciu podstawowym
  • 3.4. Wykorzystanie platformy e-learningowej w przedsiębiorstwie w ujęciu zaawansowanym
4. Wykorzystanie platform e-learningowych w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badania
  • 4.1. Polski rynek e-learningu w kontekście rynków międzynarodowych
  • 4.2. Wyniki badań autorskich prowadzonych w polskich przedsiębiorstwach w zakresie poziomu wdrożenia oraz wykorzystania platform e-learningowych
  • 4.3. Modele wykorzystania platformy e-learningowej jako trzonu systemu zarządzania wiedzą pracowników
  • 4.4. Weryfikacja opracowanych modeli wykorzystania platformy e-learningowej jako trzonu systemu zarządzania wiedzą pracowników
5. Studium przypadku – model wdrożenia platformy e-learningowej jako trzonu systemu zarządzania wiedzą pracowników na przykładzie Orange Polska
  • 5.1. Charakterystyka badanego przedsiębiorstwa
  • 5.2. Opis platformy e-learningowej Saba – charakterystyka, przegląd możliwości
  • 5.3. Koncepcja wdrożenia platformy e-learningowej Saba jako trzonu systemu zarządzania wiedzą pracowników
  • 5.4. Wykorzystanie platformy e-learningowej jako trzonu systemu zarządzania wiedzą pracowników
Zakończenie
Załącznik 4.1.
Załącznik 4.2.
Załącznik 4.3.
Załącznik 4.4.
Załącznik 4.5.
Bibliografia
Indeks

Dodaj do koszyka Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą pracowników

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.