reklama - zainteresowany?

Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie - Onepress

Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
Autor: Romanowska Maria
ISBN: 978-8-3208-1813-0
stron: 268, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,98 zł (poprzednio: 56,23 zł)
Oszczędzasz: 20% (-11,25 zł)

Dodaj do koszyka Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Tagi: Zarządzanie

Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą podstaw zarządzania strategicznego i propozycje metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Wiedza ta umożliwia menedżerom opracowanie profesjonalnej i całościowej analizy strategicznej, a także budowę planu strategicznego dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych.

W książce autorka przedstawia zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Podręcznik jest przeznaczony dla wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych. Może być także przydatny dla przedsiębiorców, menedżerów i kadr kierowniczych różnych szczebli w firmach.

Dodaj do koszyka Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

 

Osoby które kupowały "Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Spis treści

Dodaj do koszyka Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.