reklama - zainteresowany?

Pełna partycypacja w zarządzaniu. Tajemnica sukcesu największych eksperymentów menedżerskich świata - Onepress

Pełna partycypacja w zarządzaniu. Tajemnica sukcesu największych eksperymentów menedżerskich świata
Autor: Prokopowicz Piotr, Stocki Ryszard, Żmuda Grzegorz
ISBN: 978-8-3264-3947-6
stron: 352, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka Pełna partycypacja w zarządzaniu. Tajemnica sukcesu największych eksperymentów menedżerskich świata

Tagi: Zarządzanie | Zasoby ludzkie (HR)

  • Jak sprawić, aby ludzie byli prawdziwie zaangażowani w swoją pracę?
  • Jak zbudować system wynagrodzeń, z którego wszyscy będą zadowoleni?
  • Jak prowadzić dialog społeczny w firmie?
  • Co zrobić, aby ludzie myśleli o swojej firmie, jakby była ich własnością?
  • Jak przyczynić się do tego, aby menedżer czuł się nie tylko kierownikiem, ale i nauczycielem swoich podwładnych?
  • Na czym polega tajemnica sukcesu największych eksperymentów menedżerskich świata?

Dodaj do koszyka Pełna partycypacja w zarządzaniu. Tajemnica sukcesu największych eksperymentów menedżerskich świata

 

Osoby które kupowały "Pełna partycypacja w zarządzaniu. Tajemnica sukcesu największych eksperymentów menedżerskich świata", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Pełna partycypacja w zarządzaniu. Tajemnica sukcesu największych eksperymentów menedżerskich świata

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Pełna partycypacja w zarządzaniu. Tajemnica sukcesu największych eksperymentów menedżerskich świata

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.