Partnerstwo publiczno-prywatne w Europie: cele, uwarunkowania, efekty - Onepress
ISBN: 978-83-7941-435-2
stron: 253, Format: ebook
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 49,30 zł (poprzednio: 58,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-8,70 zł)
Partnerstwo publiczno-prywatne stało się synonimem zmian w zarządzaniu sektorem publicznym w odniesieniu do tworzenia i utrzymania infrastruktury. Przez jednych jest postrzegane jako wszelkie zło, a przez innych z kolei jako złoty środek na rozwiązanie dwóch problemów jednoczeoenie - braku wystarczającej infrastruktury publicznej i braku środków budżetowych.
Książka PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE W EUROPIE: cele, uwarunkowania, efekty napisana przez Krystynę Brzozowską jest kontynuacją zainteresowań Autorki problemami współpracy sektora prywatnego i sektora publicznego w rozwoju inwestycji publicznych. Szczegółowo analizuje ona i ocenia rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego w Europie. Szczególny nacisk położono w książce na projekty PPP w zakresie infrastruktury gospodarczej, co jest uzasadnione możliwością porównywania ich rozwoju w różnych krajach europejskich o zróżnicowanym poziomie rozwoju.
W pierwszej części Autorka zaprezentowała zagadnienia dotyczące specyfiki inwestycji publicznych i ryzyka z nimi związanego zwracając szczególną uwagę na aspekty zarządzania ryzykiem. Druga część została poświęcona ocenie tendencji rozwoju partnerstwa w Europie pod kątem otoczenia instytucjonalnego i aktywności inwestycyjnej PPP.
Końcowa część pracy dotyczy zagadnień rozwoju PPP w krajach wschodniej i środkowej Europy, które generalnie posiadają niewielkie doświadczenie w propagowaniu i realizacji projektów PPP, gdzie szczególną uwagę zwrócono na ocenę rozwoju partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce.
Osoby które kupowały "Partnerstwo publiczno-prywatne w Europie: cele, uwarunkowania, efekty", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)