reklama - zainteresowany?

Organizacja jako system sieci zintegrowanych relacji komunikowania - Onepress

Organizacja jako system sieci zintegrowanych relacji komunikowania
ebook
Autor: Magdalena Zalewska-Turzyńska
ISBN: 978-83-8142-442-4
stron: 362, Format: ebook
Data wydania: 2019-03-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,95 zł

Dodaj do koszyka Organizacja jako system sieci zintegrowanych relacji komunikowania

Tagi: Zarządzanie

Publikacja poświęcona jest podnoszeniu sprawności organizacji przez komunikowanie wewnętrzne. Autorka uznaje bowiem niewłaściwą komunikację wewnątrzorganizacyjną za główną przyczynę nieprawidłowego funkcjonowania organizacji.

Zaprezentowany w monografii autorski model organizacji jako systemu sieci zintegrowanych relacji komunikowania stanowi propozycję opisu i analizy organizacji przez pryzmat komunikowania. Komunikacja odgrywa w nim rolę służebną wobec koordynacji, im lepsze jest narzędzie - komunikacja, tym lepszy efekt koordynacyjny. Model koordynacji organizacyjnej wraz z grupami wskaźników pozwala natomiast określić poziom sprawności organizacji oraz wskazuje obszary, w których wymaga ona poprawy. Oba modele zastosowane łącznie pozwalają na oznaczenie dynamiki zmian sprawności organizacji w czasie.

Dodaj do koszyka Organizacja jako system sieci zintegrowanych relacji komunikowania

 

Osoby które kupowały "Organizacja jako system sieci zintegrowanych relacji komunikowania", wybierały także:

  • Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy

Dodaj do koszyka Organizacja jako system sieci zintegrowanych relacji komunikowania

Spis treści

Dodaj do koszyka Organizacja jako system sieci zintegrowanych relacji komunikowania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.