reklama - zainteresowany?

Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem - Onepress

Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem
Autor: Lencioni Patrick
TÅ‚umaczenie: Gasper Dorota
ISBN: 978-8-3774-6030-6
stron: 216, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,40 zł (poprzednio: 39,48 zł)
Oszczędzasz: 23% (-9,08 zł)

Dodaj do koszyka Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje | Obsługa klienta

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy New York Timesa zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami.

Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej transparentności postępowania i zaprezentowaniu bezbronności wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo.

Dodaj do koszyka Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem

 

Osoby które kupowały "Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem

Spis treści

Dodaj do koszyka Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.