Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu - Onepress
Tytuł oryginału: How to Grow When Markets Dont
Tłumaczenie: Marcin Kapela
ISBN: 83-246-0345-X
stron: 400, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2006-09-18
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 49,00 zł
Do niedawna przekonywano nas, że kluczem do rozwoju jest innowacyjność. Uwierzyliśmy. Efekt? Po krótkim czasie każdy produkt na rynku stał się "innowacyjny". Konsumenci szybko przestali reagować na te pozorne nowości. I tak po krótkiej fali ożywienia na wielu rynkach zrobiło się ciasno.
Kolejna cudowna recepta na rozwój gospodarki okazała się lipą. Czy powierzchowne innowacje to wszystko, na co nas stać, gdy ostra konkurencja i stagnacja w branży zmuszają do wybiegania myślami w przyszłość? Adrian Slywotzky, jeden z mówców Światowego Forum Gospodarczego w Davos, pokazuje inny, o wiele trwalszy model rozwoju firmy.
Poznaj korporacje, które odkryły wolne nisze na zapełnionych rynkach i stworzyły nowe kwitnące branże tam, gdzie nikt wcześniej nie widział potencjalnego popytu:
- Cardinal Health -- jak skruszyć mury pomiędzy aptekami i szpitalami;
- GM OnStar -- jak systemy alarmowe GPS uchroniły General Motors przed kryzysem;
- Clarke American -- jak stać się instytucją finansową będącą dla klientów partnerem na drodze życia;
- John Deere Landscapes -- jak zyskać na projektowaniu otwartych przestrzeni, które przeoczyli inni;
- Johnson Controls -- jak uczynić wnętrze samochodu czynnikiem decydującym o zakupie pojazdu;
- Virgin -- jak stworzyć kult wokół wizerunku niezwykłego przedsiębiorcy;
- Intuit -- jak projektować oprogramowanie prostsze niż kartka i ołówek.
Osoby które kupowały "Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)