Od przedstawiciela handlowego do prezesa spółki giełdowej, czyli co robić i czego unikać, aby osiągnąć zawodowy sukces - Onepress
ISBN: 978-83-246-3529-0
stron: 296, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2011-12-22
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,00 zł
Jaka jest różnica między wygranym i przegranym życiem zawodowym?
Pielęgnuj swoje marzenia. Trzymaj się swoich ideałów. Maszeruj śmiało według muzyki, którą tylko ty słyszysz. Wielkie biografie powstają z ruchu do przodu, a nie z oglądania się do tyłuPaulo Coelho,
Alchemik
Zwycięzcę poznaje się nie po tym, jak zaczyna, ale po tym, jak kończy
Powyższe sÅ‚owa - parafraza wypowiedzi jednego z polskich polityków — pierwotnie oczywiÅ›cie odnosiÅ‚y siÄ™ do sytuacji w Å›wiecie polityki. Jednak biznes i polityka sÄ… dosyć podobne. Tu i tu toczy siÄ™ walka o stanowiska bÄ…dź pieniÄ…dze. W obu przypadkach mamy wygranych i przegranych. I co ciekawe, zarówno na arenie zmagaÅ„ polityków, jak i w biznesie zdarza siÄ™, że po najwyższe laury siÄ™gajÄ… ludzie, którym poczÄ…tkowo nie wróżylibyÅ›my sukcesu — czy to z racji wyksztaÅ‚cenia, czy też wybranej poczÄ…tkowo Å›cieżki zawodowej. Czy istniejÄ… jakieÅ› szczególne predyspozycje do osiÄ…gniÄ™cia sukcesu? Cechy osobowoÅ›ci? Rodzaj inteligencji? A może decyduje przypadek?
Autor tej książki, nauczyciel akademicki i człowiek biznesu równocześnie, posiadający ogromne doświadczenie w zakresie działania mechanizmów gospodarczych w naszym kraju, stara się odpowiedzieć na te pytania. W oparciu o własną ścieżkę kariery i sytuacje, z jakimi miał do czynienia, rozszerza obszar rozważań o kontekst makro- i mikroekonomiczny. Pisząc np. o roli wykształcenia, analizuje zagadnienie dogłębnie - od racjonalności wyboru podstawowego kierunku studiów, poprzez kształcenie podyplomowe, MBA, kursy doszkalające etc. Książka nie jest jednak tylko zbiorem przemyśleń. Stanowi praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy wiedzą, że drzemie w nich zwycięzca, i tylko szukają sposobu na to, by go obudzić.
Zbigniew Mendel - doktor nauk humanistycznych, absolwent Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Śląskiej i SGH w Warszawie. Do 1998 roku nauczyciel akademicki. W 1993 roku rozpoczął pracę w biznesie. Od piętnastu lat zatrudniony na kluczowych stanowiskach (prezes zarządu - dyrektor generalny) w przedsiębiorstwach polskich i zagranicznych. Ponadto prezes i właściciel firmy Mendel Company, podmiotu o szerokim spektrum działania. Konsultant i doradca strategiczny przedsiębiorstw. Trener biznesu. Autor wielu publikacji naukowych o współczesnej Francji i zarządzaniu.
Osoby które kupowały "Od przedstawiciela handlowego do prezesa spółki giełdowej, czyli co robić i czego unikać, aby osiągnąć zawodowy sukces", wybierały także:
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- My 49,62 zł, (12,90 zł -74%)