Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność - Onepress
Tytuł oryginału: From Idea To Profit: How To Market Innovative Products & Services
Tłumaczenie: Anna Zawadzka
ISBN: 83-246-0115-5
stron: 224, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2006-07-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,90 zł
Zostań innowatorem.
Patrz, gdzie inni patrzą, ale dostrzeż to, czego nikt nie widzi
- Systematyczne metody szukania nowych pomysłów
- Jak chronić własność intelektualną w Unii Europejskiej: znaki firmowe, patenty, prawa autorskie
- Jak skumulować doświadczenie całej branży w jednym przełomowym produkcie
Kiedyś Twój rynek zapełni się konkurentami. Będziesz chciał się od nich odciąć: stworzyć niezrównany produkt i wkroczyć na niezajęty teren. Już teraz pomyśl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomysły i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ideę w gotowy produkt? I najważniejsze: jak wykorzystasz wartość handlową pomysłu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.
"Innowacja" -- tego słowa nadużywają ludzie, którzy robią najwięcej hałasu, ale najmniej rozumieją. Dlatego na rynku jest mnóstwo pozornych innowacji: prostych ulepszeń powielanych przez innych w parę tygodni. Tymczasem prawdziwa innowacja jest rewolucyjna: obala wcześniejsze normy, wskazuje milionom nową drogę, a konkurenci orientują się w sytuacji o wiele za późno. Niełatwo jest stworzyć coś takiego, dlatego jako innowator będziesz potrzebować wsparcia, jakie daje Ci autor. W książce wykorzystano doświadczenia przedsiębiorców i instytucji wspierających innowacyjność, takich jak Innovation Centre Capgemini, Euro RSCC, Saatchi & Saatchi czy Interbrand. Adam Jolly poprowadzi Cię drogą innowatora, od pomysłu do zysków.
- Pomysły o dużej i małej wartości handlowej
- Tworzenie innowacyjnej organizacji: systemy motywacyjne, praca zespołowa, decentralizacja
- Metody transferu technologii
- Obserwowanie rynku i poszukiwanie pola dla innowacji
- Ustalanie strategicznych cen nowych produktów
- Dystrybucja nowych produktów
Jako innowator nie musisz być genialnym wynalazcą.
Twoim celem jest zarobienie pieniędzy.
Osoby które kupowały "Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)