reklama - zainteresowany?

Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta - Onepress

Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta
ebook
Autor: Dagmara Skurpel
ISBN: 978-83-8142-652-7
stron: 158, Format: ebook
Data wydania: 2019-12-31
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,95 zł

Dodaj do koszyka Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta

Tagi: Zarządzanie

Wyzwania ostatnich lat – digitalizacja, wirtualizacja, wzrost znaczenia portali społecznościowych, komunikacja w czasie rzeczywistym – powodują, że sposoby kreowania wartości dla klienta przez przedsiębiorców ulegają wyraźnym zmianom, które wyrażają się w nowych działaniach logistyczno­marketingowych i wykorzystaniu nowatorskich narzędzi zarządzania.

Autorka monografii koncentruje się na problematyce kreowania wartości dla klienta w handlu elektronicznym. Jej rozważania oscylują wokół tezy, iż aspekty logistyczne funkcjonowania handlu elektronicznego tworzą wartości dla klienta, które wpływają na regularne decyzje zakupowe.

Celem książki jest identyfikacja czynników logistycznych tworzących wartość dla klienta detalicznego w handlu elektronicznym. Postawienie diagnozy dotyczącej obecnego stanu rynku e-commerce wymagało przeprowadzenia przez autorkę badań obejmujących zarówno stronę popytową, jak i podażową rynku, dzięki czemu możliwe było określenie luki wartości – oczekiwanej i dostarczanej.

Publikacja jest adresowana przede wszystkim do studentów logistyki, marketingu oraz zarządzania, a także do praktyków i teoretyków zajmujących się obsługą logistyczną handlu elektronicznego.

Dodaj do koszyka Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta

 

Osoby które kupowały "Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta", wybierały także:

  • Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej
  • Etyka pracy. Przekonania wartościujące pracę a zaangażowanie pracowników
  • Kompendium zarządzania szkoleniami
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Dodaj do koszyka Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta

Spis treści

Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta eBook -- spis treści

Wstęp  7

 

Rozdział 1. Koncepcja wartości dla klienta         11

1.1. Wartość dla klienta w naukach społecznych i ekonomicznych           11

1.1.1. Geneza, istota i kategorie pojęcia wartości   11

1.1.2. Wartość dla klienta w naukach ekonomicznych          13

1.2. Strategie i obszary tworzenia wartości dla klienta w działalności handlowej               22

1.3. Atrybuty wartości dla klienta wynikające z działalności handlowej  28

1.4. Zarządzanie wartością dla klienta    36

 

Rozdział 2. Rozwój i strategie handlu elektronicznego 45

2.1. Czynniki rozwoju oraz stan aktualny handlu elektronicznego na rynku B2C w Polsce i na świecie     45

2.1.1. Geneza i determinanty rozwoju e-handlu     45

2.1.2. Ekspansja polskiego handlu internetowego 48

2.2. E-konsument i jego oczekiwania względem transakcji w handlu elektronicznym     50

2.2.1. Charakterystyka pokoleń klientów i ich preferencje zakupowe          50

2.2.2. E-klient i jego postawa wobec handlu elektronicznego           56

2.3. Nowe modele biznesu elektronicznego w świetle koncepcji wartości dla klienta    61

2.3.1. Modele biznesowe w handlu elektronicznym             61

2.3.2. M-commerce i f-commerce – nowe modele dostarczenia wartości dla klienta            67

2.3.3. Omnichannel – wyzwanie współczesnego rynku e-commerce           70

 

Rozdział 3. Logistyczny łańcuch tworzenia wartości w handlu elektronicznym 77

3.1. Koncepcja tworzenia wartości w handlu elektronicznym     77

3.2. Logistyczny łańcuch wartości            83

3.2.1. Logistyka handlu elektronicznego     83

3.2.2. Pojęcie i istota łańcucha dostaw i sieci dostaw            86

3.2.3. Łańcuchy wartości     90

3.2.4. Znaczenie logistyki w łańcuchu wartości w handlu elektronicznym    96

3.2.5. Współpraca w ramach łańcucha dostaw jako determinanta tworzenia wartości         101

3.3. Logistyczne bariery funkcjonowania e-handlu w kontekście tworzenia wartości     104

 

Rozdział 4. Wartość dla klienta w handlu elektronicznym w ocenie klientów i obsługi sklepów internetowych             109

4.1. Przebieg badań i charakterystyka prób badawczych              109

4.2. Oczekiwana i dostarczana wartość dla klienta w handlu elektronicznym      110

4.2.1. Obraz polskiego rynku e-commerce 110

4.2.2. Logistyczne aspekty zakupów w Internecie w kontekście tworzenia wartości dla klienta       120

4.3. Wnioski i rekomendacje dla podmiotów gospodarczych      129

 

Zakończenie      135

Bibliografia         137

Spis rysunków 153

Spis tabel            155

Spis wykresów                 157

Dodaj do koszyka Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.