reklama - zainteresowany?

O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce - Onepress

O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce
Autor: Drucker Peter F.
ISBN: 978-8-3774-6747-3
stron: 263, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,21 zł (poprzednio: 44,43 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,22 zł)

Dodaj do koszyka O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce

Tagi: Zarządzanie

Książki i artykuły Druckera przez kilkadziesiąt lat wywierały wpływ na przywódców instytucji państwowych, biznesowych i non profit, a jego podstawowe koncepcje pomagały w kierowaniu najlepszymi organizacjami na całym świecie. Jednak na kartach tej książki nawet najzagorzalsi miłośnicy Druckera znajdą coś nowego. Zbiór O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce. Niepublikowane wykłady Druckera w wyborze i opracowaniu Ricka Wartzmana zawiera trzydzieści trzy wykłady wygłaszane zarówno dla specjalistów z różnych dziedzin, jak i studentów. Pokazują one wybitnego myśliciela w akcji, jak pogłębia, cyzeluje i poddaje próbom swoje koncepcje. Wśród znakomitych mów wygłaszanych od II wojny światowej i początków telewizji po epokę internetu i wyrośnięcie Chin na potęgę gospodarczą znalazły się między innymi:

• Problemy z utrzymaniem ciągłości i pełnego zatrudnienia (1957)

• Zarządzanie wielką organizacją (1967)

• Wpływ strukturalnych zmian społeczno-gospodarczych świata na amerykański biznes (1977)

• Organizacja oparta na wiedzy (1987)

• Pracownik wiedzy i społeczeństwo wiedzy (1994)

• Globalizacja (2001)

Czasami skromny, czasami władczy i stanowczy, Drucker zawsze potrafił przykuwać uwagę słuchaczy. Ta książka tak samo działa na czytelników. O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce. Niepublikowane wykłady Druckera w wyborze i opracowaniu Ricka Wartzmana to nowy i ważny dodatek do dzieł człowieka, który położył fundamenty pod zarządzanie w znanym nam dzisiaj kształcie.

Dodaj do koszyka O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce

 

Osoby które kupowały "O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce

Spis treści

Dodaj do koszyka O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.