Nowa Six Sigma - Onepress
Tytuł oryginału: The New Six Sigma: A Leader
Tłumaczenie: Piotr Fraś
ISBN: 83-7361-850-3
stron: 92, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2005-05-04
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 26,90 zł
Poznaj nowoczesną metodę kontroli jakości produkcji
- Poznaj technikę Six Sigma na praktycznych przykładach
- Wdrażaj Six Sigma stosując model opracowany przez jej twórców
- Przekonaj się, jak odpowiednio wdrożona Six Sigma wpływa na wyniki przedsiębiorstwa
Six Sigma to metodyka kontroli jakości produktów, opracowana przez firmę Motorola. Celem jej wdrożenia w przedsiębiorstwie jest maksymalne obniżenie wskaźnika błędów produkcyjnych. Podstawowym założeniem metody Six Sigma jest osiągnięcie poprawności produkcji na poziomie 99,997%. Pozostałe 0,003% to właśnie 6? -- sześciokrotna wartość odchylenia standardowego -- jedynie taki odsetek wyprodukowanych elementów może być wadliwy. Metodyka Six Sigma jest stale rozwijana w odpowiedzi na wymagania współczesnego rynku.
"Nowa Six Sigma" to książka opisująca tę nowatorską metodę kontroli jakości. Jej autor, wykorzystując wieloletnie doświadczenie nabyte przy wdrażaniu tej metody w firmie Motorola, gruntownie przedstawia wszystkie jej elementy oraz omawia sposoby wdrażania i zarządzania Six Sigma. Oprócz wiadomości typowo teoretycznych książka zawiera wiele przykładów -- studiów przypadków -- pozwalających na poznanie możliwości praktycznego zastosowania metody Six Sigma.
- Historia Six Sigma
- Elementy nowej Six Sigma
- Wdrażanie Six Sigma
- Zarządzanie przywództwem
- Rozwój strategiczny wspomagany przez narzędzia Six Sigma
- Zastosowania metody
- Rozwój Six Sigma
Odkryj dziś techniki, które zapewnią Ci zyski w przyszłości.
Osoby które kupowały "Nowa Six Sigma", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)