reklama - zainteresowany?

Nowa Six Sigma - Onepress

Nowa Six Sigma
Autor: Matt Barney, Tom McCarty
Tytuł oryginału: The New Six Sigma: A Leader
Tłumaczenie: Piotr Fraś
ISBN: 83-7361-850-3
stron: 92, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2005-05-04
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,90 zł

Dodaj do koszyka Nowa Six Sigma

Tagi: Zarządzanie

Poznaj nowoczesną metodę kontroli jakości produkcji

  • Poznaj technikę Six Sigma na praktycznych przykładach
  • Wdrażaj Six Sigma stosując model opracowany przez jej twórców
  • Przekonaj się, jak odpowiednio wdrożona Six Sigma wpływa na wyniki przedsiębiorstwa

Six Sigma to metodyka kontroli jakości produktów, opracowana przez firmę Motorola. Celem jej wdrożenia w przedsiębiorstwie jest maksymalne obniżenie wskaźnika błędów produkcyjnych. Podstawowym założeniem metody Six Sigma jest osiągnięcie poprawności produkcji na poziomie 99,997%. Pozostałe 0,003% to właśnie 6? -- sześciokrotna wartość odchylenia standardowego -- jedynie taki odsetek wyprodukowanych elementów może być wadliwy. Metodyka Six Sigma jest stale rozwijana w odpowiedzi na wymagania współczesnego rynku.

"Nowa Six Sigma" to książka opisująca tę nowatorską metodę kontroli jakości. Jej autor, wykorzystując wieloletnie doświadczenie nabyte przy wdrażaniu tej metody w firmie Motorola, gruntownie przedstawia wszystkie jej elementy oraz omawia sposoby wdrażania i zarządzania Six Sigma. Oprócz wiadomości typowo teoretycznych książka zawiera wiele przykładów -- studiów przypadków -- pozwalających na poznanie możliwości praktycznego zastosowania metody Six Sigma.

  • Historia Six Sigma
  • Elementy nowej Six Sigma
  • Wdrażanie Six Sigma
  • Zarządzanie przywództwem
  • Rozwój strategiczny wspomagany przez narzędzia Six Sigma
  • Zastosowania metody
  • Rozwój Six Sigma

Odkryj dziś techniki, które zapewnią Ci zyski w przyszłości.

Dodaj do koszyka Nowa Six Sigma

Spis treści

Nowa Six Sigma -- spis tre

Dodaj do koszyka Nowa Six Sigma

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.