reklama - zainteresowany?

Nieśmiałość Czym jest i jak ją pokonać? - Onepress

Nieśmiałość Czym jest i jak ją pokonać?
Autor: Bandelow Borwin
TÅ‚umaczenie: Kalinowski Marian Leon
ISBN: 978-8-3748-9348-0
stron: 224, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,07 zł (poprzednio: 29,58 zł)
Oszczędzasz: 22% (-6,51 zł)

Dodaj do koszyka Nieśmiałość Czym jest i jak ją pokonać?

Tagi: Kompetencje osobiste

„Masz tylko jednÄ… szansÄ™, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie.”

To stwierdzenie spÄ™dza sen z powiek wielu nieÅ›miaÅ‚ym i sprawia, że w relacjach towarzyskich i zawodowych najczęściej odczuwajÄ… paraliżujÄ…cy lÄ™k. Ilu nieÅ›miaÅ‚ych, tyle rodzajów nieÅ›miaÅ‚oÅ›ci, ale o tym, co wspólne wszystkim osobom z tÄ… przypadÅ‚oÅ›ciÄ…, pisze znany psychiatra Borwin Bandelow. W oparciu o rzetelne badania naukowe wyjaÅ›nia, skÄ…d siÄ™ bierze nieÅ›miaÅ‚ość i przekonuje, że można z niej uczynić zaletÄ™. Jako doÅ›wiadczony terapeuta tÅ‚umaczy, jak siÄ™ objawia, jak z niÄ… żyć, a przede wszystkim jak pracować nad swoim lÄ™kiem przed innymi. Przedstawia nie tylko fakty ze Å›wiata przyrody, ale także czerpie z nauk spoÅ‚ecznych, dziÄ™ki czemu Czytelnik oprócz konkretnych, sprawdzonych wskazówek otrzymuje fascynujÄ…cy obraz nieÅ›miaÅ‚oÅ›ci jako zjawiska o wielu obliczach.

Jeśli chcesz zrozumieć swoją nieśmiałość lub wesprzeć kogoś bliskiego w jego pracy nad sobą, koniecznie przeczytaj tą książkę. Poczujesz, że nie jesteś sam, i dowiesz się, że nieśmiałość można pokonać.

Dodaj do koszyka Nieśmiałość Czym jest i jak ją pokonać?

 

Osoby które kupowały "Nieśmiałość Czym jest i jak ją pokonać?", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Nieśmiałość Czym jest i jak ją pokonać?

Spis treści

Dodaj do koszyka Nieśmiałość Czym jest i jak ją pokonać?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.