Nie chodzi tylko o to, kogo znasz - Onepress
ISBN: 978-83-774-6324-6
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 2012-03-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 41,91 zł
Sukces zarówno w biznesie, jak i w życiu jest oparty na relacjach. W swoim znakomitym przewodniku Spaulding przenosi klasyczną filozofię Dalea Carnegiego na następny poziom opisuje, jak tworzyć trwałe relacje, które wychodzą poza powszechne powierzchowne kontakty i relacje drugiego piętra. Książka Nie chodzi tylko o to, kogo znasz Tommyego Spauldinga byłego dyrektora generalnego Up with People to nowa wersja Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi Dalea Carnegiego na dwudziesty pierwszy wiek. Tommy Spaulding w bardzo młodym wieku zdał sobie sprawę, że nie jest mu dane zostać gwiazdą nauki. Średnią ocen 4,0 uzyskiwał tylko pod warunkiem, że dodał do siebie średnie ze szkoły średniej i collegeu. Powodem jego trudności w szkole była, jak odkrył później, dysleksja. Ale dolegliwość ta tak naprawdę nie powstrzymała go, a wręcz przeciwnie pomogła mu rozwinąć talenty, które rzeczywiście posiadał. Tommy jest naturalnym liderem; bardzo wcześnie uświadomił sobie, że ma unikalną zdolność do nawiązywania kontaktu z ludźmi, bez względu na ich wiek czy pochodzenie. Jako nastolatek dostał od ojca egzemplarz Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi i książka ta szybko stała się jego biblią. W szkole średniej był krajowym finalistą konkursu na Przedsiębiorczą Firmę DECA (Distributive Education Clubs of America) i wygrał wybory na przewodniczącego klasy maturalnej. Jakiś czas później został dyrektorem generalnym Up with People, jednej z największych międzynarodowych organizacji non-profit zajmujących się liderstwem na świecie. Na każdym kroku Tommy Spaulding uczył się, że sekretem odnoszenia sukcesu jest proszenie o wsparcie, zdanie i wpływ innych ludzi. Nikt z nas nie osiągnął wielkiego sukcesu w pojedynkę. Potrzebujemy pomocy innych osób. W tej bezstronnej, odkrywczej książce Tommy wzbogaca zasady, które Dale Carnegie naszkicował siedemdziesiąt pięć lat temu, i pokazuje, jak przesunąć je o krok dalej, aby dokonać niemożliwego w życiu i karierze. Aby zaprosić innych ludzi do autentycznego partnerstwa w naszym życiu, tłumaczy Tommy, najpierw trzeba wykazać zainteresowanie innymi ludźmi. Nie chodzi tylko o to, kogo znasz czy co ktoś może zrobić dla ciebie, ale o to, co ty możesz zrobić dla nich. Ważne są motywy. W ustanawianiu głębszej więzi chodzi o: - autentyczność, nie manipulację; - wzajemność, nie egoizm; - zrozumienie, iż każda relacja jest jak droga prowadząca w dwie strony; - świadomość, że przypadkowo spotkana osoba może zmienić kierunek naszego życia. W duchu bestsellerowej tradycji klasycznej już publikacji Dalea Carnegiego książka Nie chodzi tylko o to, kogo znasz pokazuje, jak każdy z nas może wykorzystywać moc netgivingu pomagania innym do powiększania swoich światów i osiągania celów oraz zmieniania pracy, kariery i społeczności. O AUTORZE Tommy Spaulding jest prezesem Spaulding Companies LLC, organizacji zajmującej się rozwojem liderów w całym kraju, consultingiem, coachingiem i sztuką przemawiania. Był najmłodszym prezesem i dyrektorem generalnym znanej na całym świecie organizacji liderskiej Up with People (20052008). W 2000 roku Spaulding założył Leaders Challenge, która stała się największym obywatelskim i liderskim programem przeznaczonym dla szkół średnich w Kolorado. Jest również prezesem The Spaulding Leadership Institute, założonej przez siebie organizacji non-profit, która realizuje programy Center for Third Sector Competence (Centrum Kompetencyjne Trzeciego Sektora), Globar Challenge (Globalne Wyzwanie), Colorado Close-Up (Bliżej Kolorado), Kids Challenge (Dziecięce Wyzwanie) i National Leadership Academy (Krajowa Akademia Liderów). Wcześniej był menedżerem sprzedaży ds. partnerów biznesowych w IBM/Lotus Development i uczestnikiem programu Japan Exchange and Teaching (JET). Spaulding zdobył tytuł licencjata w dziedzinie nauk politycznych na East Carolina University (1992) i dyplom MBA na Bond University w Australii (1998), gdzie był na Stypendium Ambasadorskim Rotary Foundation; oraz tytuł magistra z zarządzania organizacjami non-profit na Regis University (2005), gdzie był stypendystą stanu Kolorado. W 2007 roku otrzymał honorowy doktorat z nauk humanistycznych od Instytutu Sztuki Kolorado. W 2002 roku wygrał nagrodę Czterdziestu poniżej Czterdziestki Denver Business Journal. W 2006 roku został nagrodzony tytułem Najwybitniejszego Absolwenta East Carolina University, najwyższym wyróżnieniem przyznawanym absolwentom uniwersytetu. Spaulding jest przewodniczącym Zewnętrznego Zarządu Doradczego ds. Liderów East Carolina University i pierwszym liderem-rezydentem uniwersytetu. Jako znany na całym świecie mówca w dziedzinie liderstwa, Spaulding przemawiał do setek organizacji, szkół i korporacji na całym globie. Mieszka w Denver z żoną i dziećmi. Aby skontaktować się z Tommym Spauldingiem, odwiedź stronę www.tommyspaulding.com
Osoby które kupowały "Nie chodzi tylko o to, kogo znasz", wybierały także:
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- My 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
Spis treści
Nie chodzi tylko o to, kogo znasz eBook -- spis treści
- STRONA TYTUŁOWA.
- STRONA REDAKCYJNA
- DEDYKACJA.
- PRZEDMOWA
- WSTĘP
- CZĘŚĆ PIERWSZA. RELACYJNE ODKRYCIA.
- Rozdział 1. Nieoczekiwany cud
- Rozdział 2. Barman
- Rozdział 3. Gospodarka relacji
- CZĘŚĆ DRUGA. JAK ZBUDOWAĆ KAPITAŁ RELACYJNY.
- Rozdział 4. Pięć pięter relacji.
- Rozdział 5. To, co robisz.
- Rozdział 6. Nie strzelaj do łosia.
- Rozdział 7. Odrabiaj pracę domową.
- Rozdział 8. Przełamywanie lodów i ich tworzenie.
- Rozdział 9. Tylna strona wizytówki.
- Rozdział 10. Wykorzystywanie filantropii.
- Rozdział 11. Nigdy nie całuj się na pierwszej randce.
- Rozdział 12. Nie bądź ćwierkającym ptaszkiem.
- Rozdział 13. Przepraszam, ale rozmawiam z twoją żoną.
- Rozdział 14. Bezustanna komunikacja.
- Rozdział 15. Graj w szachy, a nie monopol.
- Rozdział 16. Zamiast ubijać interesy, poszukaj rady.
- Rozdział 17. On po prostu do mnie nie pasuje.
- CZĘŚĆ TRZECIA. POTĘGA NETIVINGU.
- Rozdział 18. Jak uczynić biznes sprawą osobistą.
- Rozdział 19. Wyjść poza networking.
- Rozdział 20. Autentyczność. Jak sprawić, aby relacje były prawdziwe.
- Rozdział 21. Empatia: budowanie podstawy zaufania.
- Rozdział 22. Wrażliwość: otwieranie okna na swój wewnętrzny świat.
- Rozdział 23. Poufność: kierowanie się prawem skarbca.
- Rozdział 24. Ciekawość: potęga zadawania pytań.
- Rozdział 25. Hojność: wpływanie na świadomość.
- Rozdział 26. Pokora: dar dystansu.
- Rozdział 27. Poczucie humoru: beztroskie życie.
- Rozdział 28. Wdzięczność: sztuka bycia wdzięcznym.
- CZĘŚĆ CZWARTA. ZMIANA RELACJI: ŻYCIE W PENTHAUSIE.
- Rozdział 29. Wycieczka do penthouseu.
- Rozdział 30. Jerry Middel: najlepszy nauczyciel.
- Rozdział 31. Denver Moore: więcej niż można dostrzec.
- Rozdział 32. Kolekcjonowanie ważnych rzeczy.
- Rozdział 33. Dawcy piątego piętra.
- Rozdział 34. Zycie według praw dawania/dostawania i na zewnątrz/w środku.
- Rozdział 35. Podwyższenie: rozwój, połączenie i wyniesienie.
- Rozdział 36. Służenie udziałowcom.
- Rozdział 37. Przestrogi.
- CZĘŚĆ PIĄTA. STAWIANIE CELU NA PIERWSZYM MIEJSCU.
- Rozdział 38. Relacje + Wizja = Wpływ.
- Rozdział 39. Pas Oriona.
- Rozdział 40. Jak sprawić, aby świat kręcił się lepiej.
- PODZIĘKOWANIA.
- O AUTORZE.
- SPIS TREŚCI.