reklama - zainteresowany?

Nauka o organizacji. Ujęcie dynamiczne - Onepress

Nauka o organizacji. Ujęcie dynamiczne
Autor: Adamik Anna
ISBN: 978-8-3264-4500-2
stron: 528, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka Nauka o organizacji. Ujęcie dynamiczne

Tagi: Zarządzanie

Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Jego treść i struktura odpowiadają wymaganiom standardów kształcenia Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla przedmiotu nauka o organizacji". Podstawowe zagadnienia z tego obszaru zostały tu zaprezentowane z perspektywy dynamiki rozwoju organizacji oraz towarzyszącego im szeroko pojętego otoczenia.

Lektura publikacji dostarczy wiedzy na temat:
* ewolucji sposobów postrzegania organizacji.
* typologii organizacji, ich cech i form,
* istoty i cech otoczenia organizacji oraz znaczenia relacji z nim,
* czynników i faz rozwoju organizacji,
* zmian organizacyjnych wspierających elastyczność i innowacyjność,
* procesów organizacyjnych - istoty, rodzajów, zarządzania procesowego,
* form współpracy organizacyjnej.

Omówienie każdego tematu uzupełniono bogatym wykazem literatury, listą zagadnień do dyskusji i przemyśleń oraz zadaniem do zrealizowania. Weryfikacje, i utrwalenie zdobytej wiedzy ułatwią zamieszczone na końcu książki pytania testowe.

Publikacja jest przeznaczona zarówno dla studentów kierunków zarządzania, inżynierii zarządzania i administracji, jak i praktyków - menedżerów odpowiedzialnych za kreowanie rozwoju organizacji komercyjnych, publicznych i społecznych, a także przedstawicieli władz lokalnych, generujących swymi działaniami rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego.



Dodaj do koszyka Nauka o organizacji. Ujęcie dynamiczne

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Nauka o organizacji. Ujęcie dynamiczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.