reklama - zainteresowany?

Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru - Onepress

Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru
Autor: Dan Roam
Tytuł oryginału: The Back of the Napkin: Solving Problems and Selling Ideas with Pictures
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-2170-5
stron: 320, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2009-11-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje

Galeria sprzedanych pomysłów

  • Graficzne przedstawienie idei
  • Wykorzystanie wrodzonych predyspozycji zmysÅ‚u wzroku
  • Najważniejsze biologiczne narzÄ™dzia myÅ›lenia wizualnego
  • Sześć podstawowych modeli rysunków -- kto, co, ile, gdzie, kiedy, jak, dlaczego

Pomysł dobrze rozrysowany to połowa drogi do sukcesu!

Rysujesz od zawsze i przy każdej nadarzającej się okazji -- wszystko zaczęło się od dzieł wykonywanych świecowymi kredkami. Dziś również często tworzysz: szkic mapy dojazdu do dentysty, serce ze strzałą, kreślone palcem na piasku, bazgroły na marginesach notatek szkoleniowych. O ile łatwiej jest przekazać skomplikowaną treść za pomocą zaledwie kilku kresek! A teraz wyobraź sobie, że każdy biznesowy problem można przedstawić jaśniej za pomocą rysunku.

Wszyscy rodzimy się z talentem do myślenia wizualnego -- nie próbuj przekonywać, że nie potrafisz rysować! Już Michał Anioł powiedział: "Umiejętność rysunku jest źródłem i istotą samego malarstwa, rzeźby i architektury, i wszelkiego przedstawienia podpadającego pod zmysły. (...) Rysownik, który stanie się panem tej umiejętności, ma w rękach skarb nieoszacowany". Jednak my nie wymagamy aż takiego mistrzostwa -- wystarczy, że potrafisz narysować kwadrat, strzałkę, ludzika. Zastanawiasz się pewnie, jak to działa? Popatrz na przykład Herba Kellehera. Głowił się on, w jaki sposób pokonać linie lotnicze funkcjonujące według modelu tradycyjnego. W pewnej chwili chwycił za długopis i serwetkę. Narysował trzy kropki, reprezentujące Dallas, Houston i San Antonio. Dodał trzy proste strzałki, symbolizujące bezpośrednie połączenia lotnicze między tymi miastami. Nie tylko rozwiązał w ten sposób swój problem, lecz również zapewnił sobie doskonały sposób przekonania do swojego pomysłu klientów i inwestorów.

Właściwie wykorzystany prosty rysunek na zwykłej serwetce może okazać się potężniejszy niż Excel czy PowerPoint. Może pomóc nam skrystalizować pomysły, myśleć nieszablonowo i przekazywać wyciągnięte wnioski w taki sposób, aby inni ludzie chwycili je w lot.

  • Sprawdź, czy reprezentujesz osobowość czarnego pióra, czy żółtego zakreÅ›lacza. A może jesteÅ› czerwonym dÅ‚ugopisem?
  • ZdobÄ…dź MBA z myÅ›lenia wizualnego.
  • Naszkicuj swój sukces!

Dodaj do koszyka Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru

 

Osoby które kupowały "Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru

Spis treści

Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru -- spis treści

Część I: Wprowadzenie
Każdy, zawsze, wszędzie: Rozwiązywanie problemów za pomocą rysunków

  • 1. ZupeÅ‚nie nowy sposób patrzenia na biznes (9)
  • 2. Jakie problemy, jakie rysunki i kim jesteÅ›my "my"? (21)
  • 3. Ryzyko, które zawsze siÄ™ opÅ‚aca, czyli cztery etapy myÅ›lenia wizualnego (45)

Część II: Odkrywanie pomysłów
Lepiej patrzeć, ostrzej widzieć, dalej sięgać wyobraźnią, czyli zasady i narzędzia skutecznego myślenia wizualnego

  • 4. DziÄ™kujÄ™, tylko oglÄ…dam (61)
  • 5. Sześć sposobów widzenia (87)
  • 6. SQVID, czyli zajÄ™cia z wyobraźni stosowanej (115)
  • 7. Modele pokazywania (151)

Część III: Rozwijanie pomysłów
MBA z myślenia wizualnego, czyli jak wykorzystać myślenie wizualne w praktyce

  • 8. Pokazywanie i MBA z myÅ›lenia wizualnego (171)
  • 9. Kim sÄ… nasi klienci, czyli rysunki rozwiÄ…zujÄ…ce problemy typu kto/co (177)
  • 10. Ilu kupuje? Rysunki rozwiÄ…zujÄ…ce problemy typu ile (189)
  • 11. Gdzie szukać klientów? Rysunki rozwiÄ…zujÄ…ce problemy typu gdzie (203)
  • 12. Kiedy możemy wprowadzić usprawnienia? Rysunki rozwiÄ…zujÄ…ce problemy typu kiedy (227)
  • 13. W jaki sposób poprawić nasze wyniki? Rysunki rozwiÄ…zujÄ…ce problemy typu jak (247)
  • 14. Po co w ogóle siÄ™ w to bawić? Rysunki rozwiÄ…zujÄ…ce problemy typu dlaczego (255)

Część IV: Przekonywanie do pomysłów
Czas pochwalić się naszym dorobkiem

  • 15. Wszystkiego, co wiem o biznesie, nauczyÅ‚em siÄ™ podczas prezentacji (273)
  • 16. WyciÄ…ganie wniosków... za pomocÄ… rysunków (291)

Podziękowania (297)

Dodatek A. Myślenie wizualne w ujęciu naukowym (301)

Dodatek B. Zasobnik dla osób zainteresowanych myśleniem wizualnym (313)

Dodaj do koszyka Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.