reklama - zainteresowany?

Nareszcie więcej zysku! 99 porad, jak obniżyć koszty przedsiębiorstwa - Onepress

Nareszcie więcej zysku! 99 porad, jak obniżyć koszty przedsiębiorstwa
ebook
Autor: Gerhard Gieschen
Tłumaczenie: Katarzyna Gawłowicz
ISBN: 978-83-62180-90-5
stron: 176, Format: ebook
Data wydania: 2009-03-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 13,79 zł (poprzednio: 16,03 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,24 zł)

Dodaj do koszyka Nareszcie więcej zysku! 99 porad, jak obniżyć koszty przedsiębiorstwa

Tagi: Kompetencje osobiste | Obsługa klienta

Seria: BC.edu Biznes

Chciałbyś, by Twoja firma przyniosła większe zyski, posiadała stabilną bazę kapitałową, była konkurencyjna i miała zapewniony długotrwały sukces rynkowy? Aby to osiągnąć, nie musisz wcale zwiększać obrotów, wprowadzać na rynek ryzykownych innowacji czy toczyć niebezpiecznej walki cenowej. Wystarczy planowo i konsekwentnie wykorzystywać własny potencjał w sferze obniżania kosztów. "Nareszcie więcej zysku!" dostarczy ci wskazówek, jak zredukować koszty, rozpoznać typowe czynniki wpływające na ich powstawanie i zmienić niewłaściwy sposób myślenia. Rady wypróbowane w praktyce wskażą Ci odpowiednie działania, dzięki czemu obniżanie kosztów stanie się Twoim nawykiem. Na końcu każdego rozdziału znajdziesz tabelkę pozwalającą oszacować nakłady pracy, czasochłonność i potencjalne korzyści wynikające z wprowadzonych zmian.

Dodaj do koszyka Nareszcie więcej zysku! 99 porad, jak obniżyć koszty przedsiębiorstwa

 

Osoby które kupowały "Nareszcie więcej zysku! 99 porad, jak obniżyć koszty przedsiębiorstwa", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Nareszcie więcej zysku! 99 porad, jak obniżyć koszty przedsiębiorstwa

Spis treści

Dodaj do koszyka Nareszcie więcej zysku! 99 porad, jak obniżyć koszty przedsiębiorstwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.