reklama - zainteresowany?

Myślenie strategiczne. O doprowadzaniu spraw do szczęśliwego końca - Onepress

Myślenie strategiczne. O doprowadzaniu spraw do szczęśliwego końca
mp3
Autor: Vincent Harris
ISBN: 9788364437342
Format: mp3
Data wydania: 2017-08-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,65 zł (poprzednio: 32,58 zł)
Oszczędzasz: 9% (-2,93 zł)

Dodaj do koszyka Myślenie strategiczne. O doprowadzaniu spraw do szczęśliwego końca

Tagi: Kompetencje osobiste

Książka Myślenie strategiczne. O doprowadzaniu spraw do szczęśliwego końca dostarczy ci innowacyjnych i sprawdzonych strategii, byś z ich pomocą mógł stać się osobą, wokół której ciągle dzieje się coś pozytywnego. Kimś, kogo inni podziwiają i komu zazdroszczą ilości ukończonych projektów i zadań doprowadzonych do końca! Ma ona pobudzić twój umysł do kreatywnego myślenia, w efekcie czego będziesz postępować wydajniej i skuteczniej, zarówno w pracy, jak i życiu osobistym. Vincent Harris znowu to zrobił! Jego książka Sekrety skuteczności dodała swoistego kolorytu nudnemu tematowi zarządzania czasem i produktywnością. Myślenie strategiczne wynosi to zagadnienie na wyższy poziom i skupia się bardziej na konkretnych strategiach oraz technikach, które każdy może zastosować, żeby dokonać więcej, być kimś więcej i wydobyć więcej radości z życia! Cheri J. Najor, mówca motywacyjny, trener korporacyjny, licencjonowana terapeutka The Center for Peak Performance

Dodaj do koszyka Myślenie strategiczne. O doprowadzaniu spraw do szczęśliwego końca

 

Osoby które kupowały "Myślenie strategiczne. O doprowadzaniu spraw do szczęśliwego końca", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Myślenie strategiczne. O doprowadzaniu spraw do szczęśliwego końca

Spis treści

Dodaj do koszyka Myślenie strategiczne. O doprowadzaniu spraw do szczęśliwego końca

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.