reklama - zainteresowany?

Motywacja bez granic - Onepress

Motywacja bez granic
Autor: Nikodem Marszałek
ISBN: 83-246-0833-8
stron: 152, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2007-03-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Motywacja bez granic

Tagi: Kompetencje osobiste | Motywacja | Twoja kariera

W jaki sposób najlepsi osiągają swoje cele i sukcesy?

Dowiedz się, czym jest skuteczna motywacja i w jaki sposób krok po kroku możesz zrealizować swoje dążenia.

Czy wiesz, że około 90% milionerów na świecie zaczynało od zera dochodzenie do swoich fortun? Każda droga zaczyna się od tego, że widzisz przed sobą jakąś szansę i perspektywy, by zrealizować się w życiu. Szansę, która być może tylko czeka, abyś ją odkrył. Bez względu na to, jaki masz cel, trzeba wyruszyć w drogę na własne szczyty. Każdy z nas gdzieś głęboko w środku ma swój "Mont Everest ludzkich pragnień". Teraz możesz go zdobyć!

Przeczytaj książkę "Motywacja bez granic" i dowiedz się:

  • jak ruszyć z miejsca i nabrać rozpÄ™du, aby osiÄ…gnąć swoje cele?
  • jakie nawyki sprawiajÄ…, że ludzie odnoszÄ… sukcesy i stajÄ… siÄ™ bogatsi?
  • jak z pewnoÅ›ciÄ… siebie wÄ™drować wÅ‚asnÄ… drogÄ… i odkryć jÄ… na nowo?
  • dlaczego niektórzy ludzie osiÄ…gajÄ… sukces szybciej niż inni?

Autor poradnika, Nikodem Marszałek, jest specjalistą w dziedzinie motywacji. Popularyzuje kursy związane z rozwojem osobistym dla pracowników firm sprzedaży bezpośredniej oraz towarzystw ubezpieczeniowych. Specjalizuje się także w motywacji sportowców i studentów.

Dodaj do koszyka Motywacja bez granic

 

Osoby które kupowały "Motywacja bez granic", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Motywacja bez granic

Spis treści

Motywacja bez granic -- spis tre

Dodaj do koszyka Motywacja bez granic

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.