reklama - zainteresowany?

Moja marka - Onepress

Moja marka
ebook
Autor: Hermann H. Wala
Tłumaczenie: Urszula Szymanderska, Sergiusz Lipnicki, Jarosław Bobrowski
ISBN: 978-83-280-1616-3
stron: 269, Format: ebook
Data wydania: 2014-09-03
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,99 zł

Dodaj do koszyka Moja marka

Tagi: Kompetencje osobiste

Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Co Apple, Google, Amazon czy Nokia robią lepiej niż inne firmy? Co stoi za sukcesem takich marek, jak Nespresso, Red Bull czy Starbucks?

Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach zarówno udane strategie marketingowe, które składają się na sukces poszczególnych marek, jak i błędy korporacyjne. Zasady składające się na powodzenie silnych marek radykalnie zmieniły się w ostatnich latach. Firmy, które nie potrafią poddać się tym zmianom, znikną z rynku. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia autor opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. W swojej książce zdradza te techniki. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie autor przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, McDonald's, Simon - Kucher & Partners, o2 oraz innymi.

Dodaj do koszyka Moja marka

 

Osoby które kupowały "Moja marka", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Moja marka

Spis treści

Dodaj do koszyka Moja marka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.