Mniej znaczy więcej. Nowa koncepcja bogactwa - Onepress
Tytuł oryginału: Doing More with Less: The New Way to Wealth
Tłumaczenie: Olga Kwiecień-Maniewska, Katarzyna Rojek
ISBN: 978-83-246-5193-1
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2013-07-02
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 18,50 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-18,50 zł)
Zaktualizowana droga do bogactwa
„Droga do bogactwa wiedzie przez oszczÄ™dność i przedsiÄ™biorczość”, zwykÅ‚ mawiać Benjamin Franklin. DziÅ›, po ostatnich skandalach biznesowych i przekrÄ™tach finansowych wielu wpÅ‚ywowych ludzi i mnóstwo potężnych organizacji (od rzÄ…dów do miÄ™dzynarodowych korporacji) zadaje sobie pytanie o to, jak osiÄ…gnąć wiÄ™cej za mniej. SzukajÄ… nowych wartoÅ›ci i powrotu do równowagi. Niestety, wiele z tego, czego nauczyliÅ›my siÄ™ w biznesie o logice rozwoju rynków, w chwili obecnej jest po prostu przestarzaÅ‚e. Poszukujemy wiÄ™c nowych dróg, jednoczeÅ›nie wracajÄ…c do korzeni. Ta książka jest zarówno niezwykÅ‚Ä… lekcjÄ… historii, jak i futurystycznym manifestem. Porusza niewygodne tematy, które wiÄ™kszość z nas wolaÅ‚aby zamieść pod dywan. Jest intelektualnym wyzwaniem i peÅ‚nÄ… humoru przygodÄ…. Przypatruje siÄ™ bogactwu zÅ‚ożonych powiÄ…zaÅ„, Å‚Ä…czÄ…cych oszczÄ™dność i konkurencyjność oraz innowacyjność i dyplomacjÄ™ z bogactwem. W czasie tej podróży zobaczysz i zrozumiesz, jak można lepiej wykorzystywać osobiste i korporacyjne zasoby, by Twoja przyszÅ‚ość na powrót staÅ‚a siÄ™ Å›wietlista.
Oto książka, która w sposób inteligentny i rzeczowy wnosi wkład w literaturę na temat globalizacji, rozwoju produktu, zarządzania zmianą i ogólnego zarządzania, jak również dzieli się oryginalnymi przemyśleniami na temat rosnącej roli, jaką zagadnienia zrównoważonego rozwoju i energii odgrywają w konkurencyjności. Autor dzieli się z nami swoimi genialnymi w swojej prostocie pomysłami dotyczącymi sposobów zrównoważenia znaczenia pieniędzy, ludzi i zasad, a jego uwagi można zastosować zarówno na poziomie globalnym, jak i jednostkowym.
Spójrz na zasady konkurencyjnej oszczędności poprzez pryzmat:
- dynamiki społeczeństwa i biznesu w najbliższej przyszłości,
- osobistej zapobiegliwości,
- autentyzmu kierownictwa,
- trwałości (a nie jednorazowości) produktu,
- stabilności rynku w czasach globalizacji,
- czynników sprzyjających bezpieczeństwu kulturowemu,
- ciągłości biznesowej,
- reguł powstawania bogactwa.
Bruce Piasecki jest prezesem i zaÅ‚ożycielem AHC Group, firmy doradczej w dziedzinie zarzÄ…dzania. Wraz ze swoimi pracownikami doradza firmom, jak konkurować za pomocÄ… ceny, jakoÅ›ci oraz sposobów zaspokajania potrzeb spoÅ‚ecznych. NiegdyÅ› byÅ‚ ekspertem w niszowych sprawach ochrony Å›rodowiska, współpracujÄ…cym z przedsiÄ™biorstwami z listy „Fortune 500”; obecnie jest głównym rzecznikiem powszechnej strategii zrównoważonego rozwoju. WykÅ‚adaÅ‚ na uniwersytetach Cornell i Clarkson oraz w Rensselaer Polytechnic Institute, gdzie pracowaÅ‚ na etacie i peÅ‚niÅ‚ funkcjÄ™ dyrektora do spraw programu studiów magisterskich. Piasecki ma tytuÅ‚ doktora Uniwersytetu Cornell. ZdobyÅ‚ również nagrodÄ™ Cornell National Scholar.
Osoby które kupowały "Mniej znaczy więcej. Nowa koncepcja bogactwa", wybierały także:
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- My 49,62 zł, (12,90 zł -74%)