reklama - zainteresowany?

Mit przedsiębiorczości - Onepress

Mit przedsiębiorczości
mp3
Autor: Michael E. Gerber
Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń
ISBN: 978-83-774-6930-9
stron: 206, Format: mp3
Data wydania: 2015-04-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Mit przedsiębiorczości

Tagi: Zarządzanie

Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.
Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy.
Autor przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najlepszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać firmę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie.
Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób produktywny i pewny.
Michael E. Gerber jest założycielem i dyrektorem zarządzającym firmy E-Myth Worldwide z siedzibą w Santa Rosa w Kalifornii, firmy, z której usług skorzystało już ponad 25 000 przedsiębiorców. Jest autorem bestsellerów biznesowych, takich jak The E-Myth Physician, The E-Myth Manager, The E-Myth Contractor oraz E-Myth Mastery. Jego warsztaty i seminaria z przedsiębiorczości przyciągają tysiące właścicieli i menedżerów małych firm na całym świecie.

Dodaj do koszyka Mit przedsiębiorczości

Spis treści

Mit przedsiębiorczości Audiobook -- spis treści

1 Przedmowa
2 Wprowadzenie
3 Cześć pierwsza. Mit przedsiębiorczości i małe firmy. Rozdział 1. Mit przedsiębiorczości
4 Rozdział 2. Przedsiębiorca, menedżer i specjalista techniczny
5 Rozdział 3. Faza zarodkowa: czas specjalisty technicznego
6 Rozdział 4. Faza rozkwitu: znajdowanie pomocników
7 Rozdział 5. Poza strefa komfortu
8 Rozdział 6. Dojrzałość: przedsiębiorcze spojrzenie
9 Cześć druga. Rewolucja przekręć-kluczyk: nowe spojrzenie na biznes. Rozdział 7. Rewolucja przekręć-kluczyk
10 Rozdział 8. Prototyp franczyzy
11 Rozdział 9. Pracuj nad swoja firmą, a nie w niej
12 Cześć trzecia. Budowanie malej firmy, która działa!. Rozdział 10. Proces rozwoju biznesu
13 Rozdział 11. Twój program rozwoju biznesu
14 Rozdział 12. Wyznacz cel podstawowy
15 Rozdział 13. Wyznacz cel strategiczny
16 Rozdział 14. Zbuduj strategie organizacyjna
17 Rozdział 15. Zbuduj strategie zarzadzania
18 Rozdział 16. Zbuduj strategie zasobów ludzkich
19 Rozdział 17. Twoja strategia marketingowa
20 Rozdział 18. Zbuduj strategie systemowa
21 Rozdział 19. List do Sary
22 Epilog. Zwrócić małym przedsiębiorcom marzenia
23 Posłowie. Zrób pierwszy krok
24 O autorze

Dodaj do koszyka Mit przedsiębiorczości

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.