reklama - zainteresowany?

Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Onepress

Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Autor: Harvard Business Review
Tytuł oryginału: Mindfulness. HBR Emotional Intelligence Series
Tłumaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 978-83-283-4123-4
stron: 120, Format: 122x194, okładka: twarda
Data wydania: 2018-06-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)

Dodaj do koszyka Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Tagi: Kompetencje osobiste | Motywacja

Wybitni ludzie cechują się wyjątkową uważnością.

W czasach wciąż rosnącej złożoności zagadnień uproszczenia i rutyna wydają się niezbędne. Bardzo wielu ludzi postępuje bezrefleksyjnie i działa "tak jak inni". Uważność dziś może wydawać się luksusem albo niepotrzebnym obciążeniem. Tymczasem uważność, rozumiana jako proces aktywnego dostrzegania nowych rzeczy, pozwala na zaangażowanie się w to, co dzieje się w danej chwili. Pozwala na pełniejszy odbiór kontekstu i perspektywy. Człowiek uważny jest efektywniejszy, bardziej kreatywny, w naturalny sposób wywiera większe wrażenie na innych. Przy tym wszystkim mniej podlega nadmiernemu stresowi i wcześniej dostrzega niebezpieczeństwa. Okazuje się, że uważność jest cechą ludzi wybitnych - dotyczy to również menedżerów, artystów, naukowców.

Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Daniel Goleman, Ellen Langer i Susan David - uznane autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przedstawiają oni szereg praktycznych metod budowania poczucia obecności w swojej codziennej rutynie. Zapoznasz się z naukowymi podstawami koncepcji uważności i dowiesz się, w jaki sposób skutecznie wypracować nawyk aktywnego dostrzegania. Jeśli tylko zechcesz, będziesz mógł na własnej skórze przekonać się, jak smakuje wzmożona kreatywność, głębsza samoświadomość i większa charyzma. Być może nauczysz się żyć spokojniej. Poczujesz się lepiej, być może nawet odnajdziesz szczęście!

  • Znaczenie uważności i jej wpływ na pracę mózgu
  • Naukowe podłoże praktyk zwiększających uważność
  • Uważność a sprawność emocjonalna
  • Trening w dostrzeganiu istoty sprawy
  • Wady nadmiernej uważności

Trzymasz w ręku wybór artykułów opublikowanych oryginalnie w Harvard Business Review - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Jest to magazyn, który upodobali sobie ludzie będący autorytetami w takich dziedzinach, jak rozwój przedsiębiorstw, ekonomia, praktyki w zarządzaniu. W tym zbiorze znajdziesz sporo ciekawych informacji dotyczących uważności oraz jej znaczenia - przede wszystkim w miejscu pracy.

Bądź tu i teraz. Praktykuj uważność w erze chaosu!

Dodaj do koszyka Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

 

Osoby które kupowały "Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Spis treści

Dodaj do koszyka Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.