Międzynarodowy biznes turystyczny - Onepress
Autor: Dąbrowska Barbara Jolanta
ISBN: 978-8-3208-2143-7
stron: 178, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,22 zł (poprzednio: 54,47 zł)
Oszczędzasz: 28% (-15,25 zł)
ISBN: 978-8-3208-2143-7
stron: 178, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,22 zł (poprzednio: 54,47 zł)
Oszczędzasz: 28% (-15,25 zł)
Tagi: Zarządzanie
Proces globalizacji sektora usług wywarł znaczący wpływ na światową gospodarkę turystyczną podlegającą nieustannym przemianom. Autorka próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie dotyczące stopnia globalizacji sektora turystycznego. Umożliwi ona ocenę decyzji podejmowanych we współczesnej turystyce.
Książka składa się z dwóch części:
w części pierwszej (Istota międzynarodowych stosunków ekonomicznych w turystyce doby globalizacji) są przedstawione:
- struktura podmiotowa sektora turystycznego,
- rodzaje międzynarodowych powiązań gospodarczych w turystyce, a także ich mikro- i makroekonomiczne efekty,
- rozwój współpracy międzynarodowej w turystyce i
- priorytety wybranych, regionalnych polityk turystycznych.
W drugiej części (Międzynarodowe stosunki ekonomiczne w turystyce a globalizacja sektora turystycznego) Autorka ukazała uwarunkowania ewolucyjnej globalizacji sektorów oraz wybrane aspekty międzynarodowych stosunków w turystyce, które przesądzają o wspomnianej ewolucji. Szczególna uwaga jest poświęcona problematyce innowacyjności w turystyce i jej znaczeniu dla przemian w światowej gospodarce turystycznej.
Książka będzie cenną pomocą dla wykładowców oraz studentów uczelni i kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem.
Osoby które kupowały "Międzynarodowy biznes turystyczny", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)