reklama - zainteresowany?

Menedżer skuteczny - Onepress

Menedżer skuteczny
Autor: Drucker Peter F.
ISBN: 978-8-3617-3289-1
stron: 236, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 46,21 zł (poprzednio: 59,24 zł)
Oszczędzasz: 22% (-13,03 zł)

Dodaj do koszyka Menedżer skuteczny

Tagi: Kompetencje osobiste | ZarzÄ…dzanie

Dla osiÄ…gniÄ™cia sensownej efektywnoÅ›ci nie wystarczy być inteligentnym, ciężko pracować i znać siÄ™ na rzeczy. Efektywność to coÅ› odrÄ™bnego, coÅ› innego. Ale nie wymaga ona jakiegoÅ› specjalnego daru, specjalnych talentów czy specjalnego treningu. Nie wymaga - w przypadku menedżera - czegoÅ› specjalnie skomplikowanego. Na efektywność skÅ‚ada siÄ™ pewna suma nawyków i zabiegów, które przedstawia i omawia ta książka. Nie sÄ… one czymÅ› "wrodzonym". Przez 45 lat pracowaÅ‚em jako konsultant z dziesiÄ…tkami menedżerów najrozmaitszych organizacji, dużych i maÅ‚ych, w biznesie, w agendach rzÄ…dowych, zwiÄ…zkach zawodowych, szpitalach, uniwersytetach, sÅ‚użbach komunalnych, z menedżerami amerykaÅ„skimi, europejskimi, latynoamerykaÅ„skimi, japoÅ„skimi, i nigdy nie natknÄ…Å‚em siÄ™ na choćby jednego menedżera "z natury", który by siÄ™ po prostu skutecznym urodziÅ‚. Wszyscy ci skuteczni musieli siÄ™ efektywnoÅ›ci - nauczyć. I musieli jÄ… praktykować tak dÅ‚ugo, aż staÅ‚a siÄ™ ich drugÄ… naturÄ…. Ale też wszyscy, którzy pracowali nad tym, by stać siÄ™ skutecznymi szefami, odnieÅ›li w tym wzglÄ™dzie sukcesy.

Efektywności można się nauczyć, a co więcej - uczyć się jej trzeba.

Peter F. Drucker

Dodaj do koszyka Menedżer skuteczny

 

Osoby które kupowały "Menedżer skuteczny", wybierały także:

  • Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 3. Konflikty na terytorium
  • Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 2. Za
  • Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I.
  • Psychologia szefa 1. Szef to zaw
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si

Dodaj do koszyka Menedżer skuteczny

Spis treści

Dodaj do koszyka Menedżer skuteczny

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.