reklama - zainteresowany?

Marketing w praktyce - Onepress

Marketing w praktyce
ebook
Autor: Mirko Düssel
TÅ‚umaczenie: Beata Moryl
ISBN: 978-83-7802-040-0
stron: 446, Format: ebook
Data wydania: 2010-02-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,32 zł (poprzednio: 18,98 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,66 zł)

Dodaj do koszyka Marketing w praktyce

Tagi: Kompetencje osobiste | Obsługa klienta

Seria: Praktyka (i teoria) biznesu

Niniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną,
lecz także praktyczną. Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach:
- Podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy),
- Analiza (badania rynku, informacja, trendy),
- Strategia,
- Taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa),
- ZarzÄ…dzanie,
- Materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja).
Ta książka, napisana z myślą o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuje dogłębną prezentację poszczególnych tematów. Ma na celu nie tylko przekazanie wiedzy, lecz także - a nawet przede wszystkim - budowanie kompetencji w działaniu.

Dodaj do koszyka Marketing w praktyce

 

Osoby które kupowały "Marketing w praktyce", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Marketing w praktyce

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing w praktyce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.