Marketing w praktyce - Onepress
TÅ‚umaczenie: Beata Moryl
ISBN: 978-83-7802-040-0
stron: 446, Format: ebook
Data wydania: 2010-02-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 16,32 zł (poprzednio: 18,98 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,66 zł)
Seria: Praktyka (i teoria) biznesu
Niniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną,
lecz także praktyczną. Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach:
- Podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy),
- Analiza (badania rynku, informacja, trendy),
- Strategia,
- Taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa),
- ZarzÄ…dzanie,
- Materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja).
Ta książka, napisana z myślą o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuje dogłębną prezentację poszczególnych tematów. Ma na celu nie tylko przekazanie wiedzy, lecz także - a nawet przede wszystkim - budowanie kompetencji w działaniu.
Osoby które kupowały "Marketing w praktyce", wybierały także:
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- My 49,62 zł, (12,90 zł -74%)