reklama - zainteresowany?

Marketing-Mix - Onepress

Marketing-Mix
ebook
Autor: Hans-Dieter Zollondz
ISBN: 978-83-61059-33-2
stron: 122, Format: ebook
Data wydania: 2008-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 9,03 zł (poprzednio: 10,88 zł)
Oszczędzasz: 17% (-1,85 zł)

Dodaj do koszyka Marketing-Mix

Tagi: Kompetencje osobiste

Marketing mix, zwany także "kompozycją marketingową", to zestaw reguł i koncepcji marketingowych, których znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie potrzeb nabywców. Z książki "Marketing mix" dowiecie się, jak się robi "prawdziwy marketing". Publikacja prezentuje cztery klasyczne instrumenty marketingu: produkt, cenę, promocję i dystrybucję oraz niezbędne dla rynku usług trzy instrumenty uzupełniające: ludzi, procesy i świadectwo materialne.

Dodaj do koszyka Marketing-Mix

 

Osoby które kupowały "Marketing-Mix", wybierały także:

  • 52 inspiruj
  • 52 inspiruj
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca

Dodaj do koszyka Marketing-Mix

Spis treści

Marketing-Mix eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Marketing-Mix

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.