reklama - zainteresowany?

Marketing-Mix - Onepress

Marketing-Mix
ebook
Autor: Hans-Dieter Zollondz
ISBN: 978-83-61059-33-2
stron: 122, Format: ebook
Data wydania: 2008-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 9,03 zł (poprzednio: 10,88 zł)
Oszczędzasz: 17% (-1,85 zł)

Dodaj do koszyka Marketing-Mix

Tagi: Kompetencje osobiste

Marketing mix, zwany także "kompozycją marketingową", to zestaw reguł i koncepcji marketingowych, których znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie potrzeb nabywców. Z książki "Marketing mix" dowiecie się, jak się robi "prawdziwy marketing". Publikacja prezentuje cztery klasyczne instrumenty marketingu: produkt, cenę, promocję i dystrybucję oraz niezbędne dla rynku usług trzy instrumenty uzupełniające: ludzi, procesy i świadectwo materialne.

Dodaj do koszyka Marketing-Mix

 

Osoby które kupowały "Marketing-Mix", wybierały także:

  • Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 3. Konflikty na terytorium
  • Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 2. Za
  • Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I.
  • Psychologia szefa 1. Szef to zaw
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si

Dodaj do koszyka Marketing-Mix

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing-Mix

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.