Marketing-Mix - Onepress

ebook
Autor: Hans-Dieter ZollondzISBN: 978-83-61059-33-2
stron: 122, Format: ebook
Data wydania: 2008-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 9,03 zł (poprzednio: 10,88 zł)
Oszczędzasz: 17% (-1,85 zł)
Tagi: Kompetencje osobiste
Marketing mix, zwany także "kompozycją marketingową", to zestaw reguł i koncepcji marketingowych, których znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie potrzeb nabywców. Z książki "Marketing mix" dowiecie się, jak się robi "prawdziwy marketing". Publikacja prezentuje cztery klasyczne instrumenty marketingu: produkt, cenę, promocję i dystrybucję oraz niezbędne dla rynku usług trzy instrumenty uzupełniające: ludzi, procesy i świadectwo materialne.
Osoby które kupowały "Marketing-Mix", wybierały także:
- Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 3. Konflikty na terytorium 124,17 zł, (14,90 zł -88%)
- Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 2. Za 124,17 zł, (14,90 zł -88%)
- Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I. 124,17 zł, (14,90 zł -88%)
- Psychologia szefa 1. Szef to zaw 93,13 zł, (14,90 zł -84%)
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 58,64 zł, (12,90 zł -78%)