Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki - Onepress
Tłumaczenie: Górka Anna
ISBN: 978-8-3748-9352-7
stron: 496, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 77,06 zł (poprzednio: 98,79 zł)
Oszczędzasz: 22% (-21,73 zł)
Autorzy strategicznej karty wyników przedstawiają w tej książce nowe pomocne i skuteczne narzędzie mapy strategii. Za pomocą wielu przykładów z doświadczeń czołowych firm światowych pokazują, w jaki sposób ułożyć mapy strategii, które pozwolą organizacjom: uprościć strategie i ułatwić ich zrozumienie wszystkim pracownikom; zidentyfikować te, które najbardziej przyczynią się do odniesienia sukcesu; dopasować dostępną technologię, kapitał i kadrę w celu lepszego wpływania na efekt działań firmy; znaleźć ewentualne luki i niedociągnięcia w planach i odpowiednio wcześnie je skorygować; skutecznie wdrażać nowe strategie i plany w środowisku firmy.
Osoby które kupowały "Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)