reklama - zainteresowany?

Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki - Onepress

Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki
Autor: Kaplan Robert S., Norton David P.
Tłumaczenie: Górka Anna
ISBN: 978-8-3748-9352-7
stron: 496, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 77,06 zł (poprzednio: 98,79 zł)
Oszczędzasz: 22% (-21,73 zł)

Dodaj do koszyka Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki

Tagi: Zarządzanie

Autorzy strategicznej karty wyników przedstawiają w tej książce nowe pomocne i skuteczne narzędzie mapy strategii. Za pomocą wielu przykładów z doświadczeń czołowych firm światowych pokazują, w jaki sposób ułożyć mapy strategii, które pozwolą organizacjom: uprościć strategie i ułatwić ich zrozumienie wszystkim pracownikom; zidentyfikować te, które najbardziej przyczynią się do odniesienia sukcesu; dopasować dostępną technologię, kapitał i kadrę w celu lepszego wpływania na efekt działań firmy; znaleźć ewentualne luki i niedociągnięcia w planach i odpowiednio wcześnie je skorygować; skutecznie wdrażać nowe strategie i plany w środowisku firmy.

Dodaj do koszyka Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki

 

Osoby które kupowały "Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki", wybierały także:

  • Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej
  • Etyka pracy. Przekonania wartościujące pracę a zaangażowanie pracowników
  • Kompendium zarządzania szkoleniami
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Dodaj do koszyka Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.