reklama - zainteresowany?

Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie! - Onepress

Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!
Autor: Jeffrey Gitomer
Tytuł oryginału: The Very Little but Very Powerful Book on Closing: Ask the Right Questions, Transfer the Value, Create the Urgency, and Win the Sale
TÅ‚umaczenie: Arkadiusz Romanek
ISBN: 978-83-283-3041-2
stron: 80, Format: 123x191, okładka: twarda
Data wydania: 2017-10-20
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 32,90 zł

Dodaj do koszyka Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje | Obsługa klienta | Sprzedaż

Każdy sprzedawca wie (a jeśli nie wie, to szybko się przekona), jak trudnym i delikatnym momentem jest zamykanie sprzedaży. Każda transakcja zależy od specyficznych uwarunkowań, każdy klient zachowuje się nieco inaczej i wymaga indywidualnego podejścia. Konsekwencją niedostrzegania tych subtelności będzie fiasko transakcji. Bez uświadomienia sobie przyczyn niepowodzenia i zdobycia określonych umiejętności trudno o zwiększenie sprzedaży.

Trzymasz w ręku niewielki, ale niezwykle użyteczny poradnik dotyczący zamykania sprzedaży. Co prawda, nie ma łatwego i szybkiego sposobu finalizowania transakcji, niemniej istnieje kilka skutecznych technik, dzięki którym nauczysz się utrzymywać delikatną równowagę między swoimi słowami i działaniami a myślami i wrażeniami potencjalnego klienta. Dzięki wytycznym zawartym w tej książce udoskonalisz umiejętność badania potrzeb klienta i budowania właściwej relacji, zwiększysz też produktywność, a w efekcie satysfakcję klienta. Szybko się przekonasz, że pracowitość, dokładność i determinacja przekładają się na wyniki sprzedaży!

Dzięki tej książce:

  • poznasz przyczyny niepowodzenia sprzedaży
  • nauczysz siÄ™ budowania relacji z klientem
  • poznasz pytania naprowadzajÄ…ce i finalizujÄ…ce
  • nauczysz siÄ™ stosować techniki zamykania sprzedaży
  • poznasz strategie i taktyki finalizowania transakcji

Veni. Vidi. Vici. Dobiłem targu.


Jeffrey Gitomer — jest autorem popularnych książek oraz regularnie ukazujÄ…cego siÄ™ felietonu Sales Moves. Prowadzi seminaria, wystÄ™puje na konferencjach i tworzy programy szkoleniowe na temat pozytywnego nastawienia, zaufania, lojalnoÅ›ci klienta i rozwoju osobistego. Mimo swojego nieco kontrowersyjnego stylu wypowiadania siÄ™ jest powszechnie uznawanym trenerem i wykÅ‚adowcÄ….

Dodaj do koszyka Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!

 

Osoby które kupowały "Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Techniki wpÅ‚ywu. Kurs video. BroÅ„ siÄ™ przed manipulacjÄ… i skutecznie przekonuj innych
  • Angielski w korpoÅ›wiecie. Kurs video. Skuteczna komunikacja w Å›rodowisku zawodowym

Dodaj do koszyka Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!

Spis treści

Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie! -- spis treści

Nie możesz sfinalizować transakcji? Czyja to wina? (6)

Jak zadać pytanie finalizujące? (11)

Czy potrafisz zamknąć sprzedaż w pięciu pytaniach? (14)

Chcesz finalizować więcej transakcji? Więcej słuchaj! (23)

Co Ben Franklin myślałby o zamknięciu Bena Franklina? (36)

Kilka technik zamknięcia. Nowe spojrzenie na znane metody (41)

To nie żadne zamknięcie, tylko otwarcie (46)

Jak brzmiÄ… NAJLEPSZE pytania? (54)

Czy masz zamówienie? JeÅ›li nie, już mówiÄ™ Ci dlaczego! (56)

ZamkniÄ™cie sprzedaży. Lekcja mistrzowska dla mistrzów sprzedaży (61)

ZamkniÄ™cie sprzedaży. Ostateczne odpowiedzi, które Ci siÄ™ nie spodobajÄ… (68)

Dodaj do koszyka Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.