reklama - zainteresowany?

Ludzie z poczuciem celu - Onepress

Ludzie z poczuciem celu
ebook
Autor: Kevin Murray
ISBN: 978-83-951395-2-9
stron: 425, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,60 zł (poprzednio: 34,82 zł)
Oszczędzasz: 15% (-5,22 zł)

Dodaj do koszyka Ludzie z poczuciem celu

Tagi: Kompetencje osobiste | Obsługa klienta

"Ludzie z poczuciem celu" to książka o kluczowej sprawie dla współczesnego lidera. O jego "powołaniu" i budowie morale zespołów w trudnych, coraz bardziej niepewnych, a jednoczenie niosących coraz to nowe możliwości czasach.

PURPOSE to angielski termin, który nie ma polskiego odpowiednika. Bo to coś więcej niż cel, zadanie, target. Tu chodzi o wizje i cel, które nadają znaczenie i sens temu co robimy. Cele i zadania musimy ustawicznie weryfikować i zmieniać, podtrzymując zarazem obrany kierunek i wartości. Zmieniać motywacje w determinacje. To dziś podstawowe zadanie nie tylko dla top managerów, lecz i kierowników średniego szczebla, dla ich coachow i doradców. Autor, odwołując się zarówno do badań jak i praktyki, podstaw dobrej szefowskiej rozmowy, storytelingu i neuronauki  - oferuje czytelnikowi prosty instruktaż, jak prowadzić ludzi i pobudzać wśród nich "purpose driven life" - życie i pracę z poczuciem misji. Bardzo wartościowa książka. Niech Wam służy!

Jacek Santorski

 

Dodaj do koszyka Ludzie z poczuciem celu

 

Osoby które kupowały "Ludzie z poczuciem celu", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Techniki wpÅ‚ywu. Kurs video. BroÅ„ siÄ™ przed manipulacjÄ… i skutecznie przekonuj innych
  • Angielski w korpoÅ›wiecie. Kurs video. Skuteczna komunikacja w Å›rodowisku zawodowym

Dodaj do koszyka Ludzie z poczuciem celu

Spis treści

Ludzie z poczuciem celu eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Ludzie z poczuciem celu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.