reklama - zainteresowany?

Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie - Onepress

Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie
Autor: Simon Sinek
Tytuł oryginału: Leaders Eat Last: Why Some Teams Pull Together and Others Don't
TÅ‚umaczenie: Marcin Machnik
ISBN: 978-83-283-8582-5
stron: 272, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2014-12-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,40 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,60 zł)

Dodaj do koszyka Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie

Tagi: Kompetencje osobiste | Przywództwo | Twoja kariera | Zarządzanie | Zasoby ludzkie (HR)

Inspiruj ludzi, buduj silne zespoÅ‚y, zostaÅ„ genialnym przywódcÄ…!

Wyczekiwana kontynuacja Å›wiatowego bestsellera Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirujÄ… innych do dziaÅ‚ania. Jej autor, Simon Sinek, jest wizjonerem, optymistÄ… i liderem kulturowej rewolucji DLACZEGO. Jego druga książka stanowi naturalnÄ… kontynuacjÄ™ "Zaczynaj od DLACZEGO" i przenosi zawarte w niej idee na poziom korporacyjny. W przypadku firmy odpowiedź na pytanie DLACZEGO ma także kluczowe znaczenie, ale to dopiero poczÄ…tek. Potem trzeba siÄ™ zastanowić, jak zarazić czÅ‚onków zarzÄ…du swojÄ… wizjÄ…. Jak inspirować pracowników do tego, by ufali i byli oddani firmie i sobie nawzajem? Sinek podaje przykÅ‚ad kultury Marines, w której mężczyźni i kobiety sÄ… gotowi zaryzykować życie, bo wiedzÄ…, że inni zrobiliby dla nich to samo. Nie jest to wynikiem żadnego prania mózgu, lecz wykorzystania ludzkiej natury, bo istniejÄ… Å›rodowiska i kultury, które naturalnie wydobywajÄ… z czÅ‚owieka to, co w nim najlepsze. JeÅ›li firmie uda siÄ™ wprowadzić takÄ… mentalność, pracownicy bÄ™dÄ… chÄ™tniej podejmować ryzyko ze Å›wiadomoÅ›ciÄ…, że ich koledzy i szefowie stanÄ… za nimi murem, niezależnie od okolicznoÅ›ci. Sinek wyjaÅ›nia na podstawie barwnych i przekonujÄ…cych przykÅ‚adów, jak kultywować firmowe DLACZEGO, uwzglÄ™dniajÄ…c w tym równaniu ludzi.

Dlaczego tak wielu pracowników z utÄ™sknieniem odlicza czas do piÄ…tku i traktuje każdy dzieÅ„ pracy jako zÅ‚o konieczne? Dlaczego ludzie nie lubiÄ… swojej pracy i nie sÄ… w stanie zaangażować siÄ™ w wykonywane obowiÄ…zki? Menedżerowie marzÄ…, by ich podwÅ‚adni z entuzjazmem oddawali siÄ™ pracy, jednak wiÄ™kszość z nich nie ma pomysÅ‚u na kierowanie ludźmi. WspóÅ‚czesne organizacje sÄ… zbyt zajÄ™te zarzÄ…dzaniem zasobami ludzkimi, by dostrzec, że to, czego im potrzeba, to nie sprawny menedżer, ale przywódca z krwi i koÅ›ci. KtoÅ›, kto nie tylko rozdzieli obowiÄ…zki, ale także pokaże ludziom, że to oni sÄ… najcenniejszym kapitaÅ‚em w firmie.

Ludzie, którzy wierzÄ…, że ich praca ma sens, którzy czujÄ… siÄ™ doceniani i wiedzÄ…, że mogÄ… w każdej sytuacji polegać na swoich kolegach i przeÅ‚ożonych, to pracownicy, którzy z wÅ‚asnej inicjatywy zainwestujÄ… czas i wysiÅ‚ek w naukÄ™ czy pracÄ™ na rzecz swojej firmy.

Czy to rzeczywiÅ›cie jest aż takie proste? Ten model wykorzystujÄ… najlepsze przedsiÄ™biorstwa na caÅ‚ym Å›wiecie - i osiÄ…gajÄ… dziÄ™ki niemu znacznie wiÄ™ksze zyski, rozwijajÄ… siÄ™ intensywniej i sÄ… znacznie bardziej konkurencyjne na nieÅ‚atwym wspóÅ‚czesnym rynku. Chcesz, by Twoja firma doÅ‚Ä…czyÅ‚a do tego grona? Chcesz nadać tempo wÅ‚asnej karierze? Nie czekaj, aż wyprzedzÄ… CiÄ™ inni!

Dodaj do koszyka Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie

 

Osoby które kupowały "Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie

Spis treści

Dodaj do koszyka Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.