reklama - zainteresowany?

Lean w firmie usługowej - Onepress

Lean w firmie usługowej
ebook
Autor: Marzena Leszczyk-Kabacińska
ISBN: 978-8-3767-7302-5
stron: 17, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 11,52 zł (poprzednio: 15,16 zł)
Oszczędzasz: 24% (-3,64 zł)

Dodaj do koszyka Lean w firmie usługowej

Tagi: Zarządzanie

Doskonalenie branży usługowej, w przeciwieństwie do produkcyjnej, opiera się głównie na projektach i zakupach coraz to nowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Jest to zarazem najlepsza, ale i najdroższa opcja. Podobne możliwości stwarza znana z firm usługowych koncepcja Lean. Składa się na nią metodologia 5S i standaryzacja pracy. Z niniejszej publikacji dowiesz się m.in. czym jest Lean w procesach usługowych, gdzie szukać marnotrawstwa w procesach usługowych i jak wygląda proces wdrożenia 5S i standaryzacji pracy na przykładzie firmy handlowej.

Dodaj do koszyka Lean w firmie usługowej

Spis treści

Dodaj do koszyka Lean w firmie usługowej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.