reklama - zainteresowany?

Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy - studenci - Onepress

Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy - studenci
ebook
Autor: Małgorzata Koszembar-Wiklik, Marek Krannich
ISBN: 978-8-3656-8251-2
stron: 124, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,77 zł (poprzednio: 25,31 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,54 zł)

Dodaj do koszyka Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy - studenci

Tagi: Zarządzanie

Zaprezentowana monografia może stanowić również punkt odniesienia dla przyszłych badawczy, szczególnie w obszarze analiz kapitału społecznego polskich uczelni, przy konieczności regulowania zachowań ludzkich w relacjach osobowych i komunikacyjnych (…) Dzisiaj częstokroć sfera deklaratywności w zakresie konieczności wprowadzania zmian relacji komunikacyjnych oraz lepszego podejścia do potrzeb studentów nie przekłada się na
jakiekolwiek działania praktyczne, zakotwiczone w standardach wymiany informacji wewnątrz uczelni. Silne zasygnalizowanie tego rodzaju koniecznych przekształceń uważam za ciekawy i ważki element monografii autorstwa dr Małgorzaty Koszembar-Wiklik oraz dra inż. Marka Krannicha.
Autorzy bardzo trafnie zauważają, że kultura organizacyjna decyduje o tempie i sposobie dokonywania zmian, w tym o wdrażanych wzorcach komunikacji oraz metodach rozwiązywania problemów przy występującej w niepewności otoczenia (…).

Fragment recenzji dr. hab. inż. Jana Brzóski, prof. Pol. Śl.

Dodaj do koszyka Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy - studenci

 

Osoby które kupowały "Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy - studenci", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy - studenci

Spis treści

Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy - studenci eBook -- spis treści

Wstęp................................................................................................................................................7
Rozdział 1
Kultura organizacyjna w świecie organizacji....................................................................9
1.1. Charakterystyka pojęcia kultury organizacyjnej...................................................................9
1.2. Definiowanie kultury organizacyjnej...................................................................................14
1.3. Tożsamość kulturowa uczelni................................................................................................34
Rozdział 2
Modele kulturowe, typy kultur organizacyjnych
oraz rodzaje orientacji kulturowych...................................................................................41
2.1. Model kultury organizacyjnej Deale’a i Kennedy’ego.........................................................41
2.2. Model kultury organizacyjnej Bleichera..............................................................................43
2.3. Model kultury orgnizacyjnej według Ouchiego..................................................................45
2.4.Typologie psychologiczne Handy’ego....................................................................................46
2.5. Model Petersa..........................................................................................................................47
2.6. Typologia kultur według Hofstedego...................................................................................49
2.7. Podejście typologiczne Sikorskiego......................................................................................50
2.8. Orientacje kulturowe Harrisona – Handy’ego.....................................................................52
2.9. Cechy kultury organizacyjnej................................................................................................59
Rozdział 3
Komunikacja w mediach społecznościowych
a kultura organizacyjna uczelni...........................................................................................61
3.1. Pojęcie komunikacji i jej główne wymiary..........................................................................61
3.2. Komunikacja i internet...........................................................................................................66
3.3. Web 2.0 a kultura organizacyjna uczelni..............................................................................72
Rozdział 4
Kultura organizacyjna i komunikacja w wybranych
uczelniach wyższych na podstawie badań........................................................................78
4.1. Założenia badawcze................................................................................................................78
4.2. Struktura badanych.................................................................................................................80
4.3. Kultura organizacyjna uczelni w opinii badanych..............................................................81
4.4. Postrzeganie systemu komunikacji oraz wykorzystywane formy komunikacji..............88
4.5. Wykorzystywane formy komunikacji...................................................................................91
Podsumowanie............................................................................................................................106
Bibliografia...................................................................................................................................111
Spis tabel i rysunków..................................................................................................................117

Dodaj do koszyka Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy - studenci

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.