Kultura biznesu. Normy i formy - Onepress
ISBN: 9788301210571
stron: 384, Format: ebook
Data wydania: 2020-01-30
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 59,20 zł (poprzednio: 73,09 zł)
Oszczędzasz: 19% (-13,89 zł)
Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu. W nowym wydaniu omówione zostały m.in. najczęściej popełniane błędy w oficjalnej korespondencji mailowej, zagadnienia związane z komunikowaniem się w mediach społecznościowych, różnice kulturowe w których trzeba pamiętać, szczególnie w kontaktach międzynarodowych. Przykłady zawarte w książce dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych. Odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się jednak wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych. Publikacja ma charakter normatywny, choć niektóre zagadnienia o większym znaczeniu kulturowym niepozbawione są podejścia opisowego, co pozostawia Czytelnika z własnymi wyborami odpowiednich zachowań w zależności od sytuacji, w której się znajdzie.
Osoby które kupowały "Kultura biznesu. Normy i formy", wybierały także:
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Techniki wpływu. Kurs video. Broń się przed manipulacją i skutecznie przekonuj innych 79,00 zł, (19,75 zł -75%)
- Angielski w korpoświecie. Kurs video. Skuteczna komunikacja w środowisku zawodowym 129,00 zł, (32,25 zł -75%)
Spis treści
Kultura biznesu. Normy i formy eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- SÅ‚owo od autora
- Wstęp
- Kultura biznesu i kultura na co dzień
- Fundamenty kultury w biznesie
- Zasady kontra naturalne zachowanie
- Zwykła grzeczność
- Komplementy
- Krytyka
- Asertywność i nietakt
- Zwolnienie pracownika
- Rozmowa kwalifikacyjna
- Obsługa klienta w sklepie, w punkcie usługowym
- Standardy dobrego asystenta
- Kultura na drodze
- Podczas lotu
- Podróż pociągiem
- Grzeczność przy uprawianiu sportu
- Szlifowanie manier
- Quiz ze zwykłej grzeczności
- Komunikacja międzyludzka
- Profesjonalna autoprezentacja
- Prezentacja osób
- Tytułowanie w rozmowie
- Zapamiętywanie imion i nazwisk
- Wizytówki
- Komunikacja niewerbalna
- Komunikacja werbalna i dbałość o piękno języka
- Intonacja
- SÅ‚uchanie
- Rozmowy telefoniczne
- Prezenty
- Quiz z komunikacji
- Korespondencja
- Rodzaje korespondencji służbowej
- Układ stałych elementów korespondencji
- Zasady prowadzenia korespondencji służbowej
- Reklamacje w korespondencji
- Koperty i papier firmowy
- Quiz z korespondencji
- Precedencja
- Zasady precedencji, czyli pierwszeństwa
- Precedencja w sytuacjach służbowych
- Quiz z precedencji
- Wizerunek
- Ubiór służbowy mężczyzny i kobiety
- Garderoba biznesmena
- Garderoba bizneswoman
- Dress code, czyli dostosowanie stroju do okazji
- Quiz z wizerunku
- Przyjęcia
- Przyjęcia na stojąco
- Przyjęcia przy stole
- Zaproszenie gościa do restauracji
- Przyjęcia herbatkowe
- Przyjęcia ogrodowe
- Quiz z przyjęć
- Wystąpienia publiczne i organizacja spotkań
- Błędy mówcy
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- Radzenie sobie z tremÄ…
- Najlepszy mówca
- Przygotowanie treści wystąpienia
- Organizacja spotkań
- Negocjacje
- Quiz z wystąpień publicznych i organizacji spotkań służbowych
- Jak osiągnąć sukces na arenie międzynarodowej
- Systematyka różnic kulturowych
- Konsekwencje wynikające z nieznajomości różnic kulturowych
- Przyjmowanie zagranicznych gości
- Polska w kontekście różnic kulturowych
- Quiz z różnic kulturowych
- Literatura
- O Autorce
- Przypisy