reklama - zainteresowany?

Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw - Onepress

Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw
Autor: Jabłoński Marek
ISBN: 978-8-3764-1850-6
stron: 444, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 81,43 zł (poprzednio: 94,69 zł)
Oszczędzasz: 14% (-13,26 zł)

Dodaj do koszyka Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw

Tagi: Zarządzanie

Głównym celem książki jest dokonanie oceny kształtowania modeli biznesu przedsiębiorstw sprzyjających kreacji ich wartości. Szeroko zakrojone badania i analizy autora obejmowały spółki notowane na alternatywnym systemie obrotu papierami wartościowymi NewConnect, prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie SA. Rozważania autora skoncentrowane są na projektowaniu modeli biznesu, ich innowacyjności, strategii wzrostu wartości przedsiębiorstw i zarządzaniu wynikami.

(...) Praca jest obszernym i interesującym dziełem z obszaru zarządzania i zarządzania wartością. Walorem opracowania jest kompleksowa i krytyczno-wartościująca analiza przydatności różnych koncepcji kształtowania modeli biznesu i powiązania struktury modeli z procesami kreowania wartości. Autor zaproponował własną metodę oceny kształtowania modeli biznesu polskich przedsiębiorstw sprzyjających kreacji ich wartości. Przeprowadził także bardzo głębokie studia literaturowe. Zasadniczo doceniam skalę i zakres przeprowadzonych studiów literaturowych i badań. Świadczy to o dużej, interdyscyplinarnej wiedzy Autora, a także pasji i dociekliwości naukowej (...).

dr hab. Dariusz Zarzecki, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego

 

(...) Autor proponowanej książki podjął w niej bardzo ważną - nie tylko z punktu widzenia teoretycznego, ale też i praktycznego tematykę. Pojęcie modelu biznesowego zyskuje bowiem coraz szybciej na znaczeniu i popularności. Wprowadzanie do praktyki gospodarczej nowych modeli biznesowych może szybko i skutecznie kreować istotne przewagi konkurencyjne na rynku i przekładać się na znaczące wzrosty wartości przedsiębiorstwa (). () W kontekście teorii modeli biznesowych szeroko porusza problematykę wykorzystania kapitału finansowego i intelektualnego, korzyści wynikających z wprowadzania innowacji, a także rolę efektów sieciowych w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa oraz umiejętnego zarządzania jego wynikami. Jest to podejście ambitne, którego celem jest dążenie do ujęcia tych zagadnień kompleksowo (). Książka może stać się na rynku polskich wydawnictw ekonomicznych ważnym wydarzeniem.

 

dr hab. Andrzej Herman, prof. nadzw. Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

 


 

Dodaj do koszyka Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw

 

Osoby które kupowały "Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw

Spis treści

Dodaj do koszyka Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.