Kreatywność S.A - Onepress
Tłumaczenie: Marcin Kowalczyk
ISBN: 978-83-774-6938-5
stron: 392, Format: ebook
Data wydania: 2015-10-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 56,90 zł
„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation – wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę – ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze".
Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc tak wspaniałe filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spółka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana – i zyskowna.
Przeczytaj i zainspiruj się jak zbudować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie.
Osoby które kupowały "Kreatywność S.A", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
Spis treści
Kreatywność S.A eBook -- spis treści
Wprowadzenie: Zgubiono i znaleziono
CZĘŚĆ I. POCZĄTKI
Rozdział 1. Marzenia
Rozdział 2. Narodziny wytwórni Pixar
Rozdział 3. Definiujący cel
Rozdział 4. Budowanie tożsamości Pixara
CZĘŚĆ II . Ochrona nowego
Rozdział 5. Uczciwość i szczerość
Rozdział 6. Lęk i niepowodzenie
Rozdział 7. Głodna bestia i brzydkie dzieciątko
Rozdział 8. Zmiana i przypadek
Rozdział 9. To, co ukryte
CZĘŚĆ III . Budowanie i podtrzymywanie
Rozdział 10. Poszerzanie własnych horyzontów
Rozdział 11. Przyszłość nie jest ustalona z góry
CZĘŚĆ IV. Testowanie idei
Rozdział 12. Nowe wyzwanie
Rozdział 13. Dzień Uwag
Posłowie: Steve, jakiego znaliśmy
Od czego zacząć: Kultura kreatywności – myśli i sugestie
Podziękowania
O autorach