reklama - zainteresowany?

Konkurencyjność przedsiębiorstw w XXI w. Czynniki wzrostu - Onepress

Konkurencyjność przedsiębiorstw w XXI w. Czynniki wzrostu
ISBN: 9788320822151
stron: 158, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,74 zł (poprzednio: 54,44 zł)
Oszczędzasz: 27% (-14,70 zł)

Dodaj do koszyka Konkurencyjność przedsiębiorstw w XXI w. Czynniki wzrostu

Tagi: Zarządzanie

W książce podjęto temat kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstw. Autorzy skupili się na czynnikach stanowiących źródła przewag konkurencyjnych oraz warunkach dalszego wzrostu konkurencyjności i umacniania pozycji rynkowej. W książce przedstawiono kapitał intelektualny w rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw, specyfikę konkurencyjności polskich mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw, wpływ marki na konkurencyjność przedsiębiorstw, czynniki osiągania sukcesu w kształtowaniu konkurencyjności małych przedsiębiorstw z perspektywy menedżerów, spółki uczelniane jako mechanizm transferu wiedzy do gospodarki, instrumenty finansowego wsparcia z Unii Europejskiej, determinanty trwałej konkurencyjności łańcuchów rolno-żywnościowych. Książka jest przeznaczona dla obecnych i przyszłych menedżerów i przedsiębiorców, a także pracowników naukowych uczelni i kierunków ekonomicznych.

Dodaj do koszyka Konkurencyjność przedsiębiorstw w XXI w. Czynniki wzrostu

 

Osoby które kupowały "Konkurencyjność przedsiębiorstw w XXI w. Czynniki wzrostu", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Konkurencyjność przedsiębiorstw w XXI w. Czynniki wzrostu

Spis treści

Dodaj do koszyka Konkurencyjność przedsiębiorstw w XXI w. Czynniki wzrostu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.