Kolory, czyli prosta instrukcja obsługi człowieka - Onepress
ISBN: 978-83-951408-1-5
stron: 187, Format: ebook
Data wydania: 2017-09-15
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 27,31 zł (poprzednio: 32,90 zł)
Oszczędzasz: 17% (-5,59 zł)
"Kolory" to niezbędnik do życia wśród ludzi i do osiągania celów biznesowych. Opowiada o kluczowych typach zachowań ludzkich, tłumaczy je i przekłada na prostą instrukcję obsługi człowieka. Jest to bezcenna wiedza poprawiająca komunikację, zarządzanie, teamwork, umożliwiająca lepsze zarządzanie własnym życiem i pozwalająca uniknąć wielu nieporozumień, rozczarowań i stresów.
Osoby które kupowały "Kolory, czyli prosta instrukcja obsługi człowieka", wybierały także:
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Techniki wpływu. Kurs video. Broń się przed manipulacją i skutecznie przekonuj innych 79,00 zł, (19,75 zł -75%)
- Angielski w korpoświecie. Kurs video. Skuteczna komunikacja w środowisku zawodowym 129,00 zł, (32,25 zł -75%)
Spis treści
Kolory, czyli prosta instrukcja obsługi człowieka eBook -- spis treści
1. Streszczenie dla zabieganych
2. Wprowadzenie
3. Kolory - sprawa człowieka czy kultury narodowej
4. Rozdział dla Niebiesko-Zielonych - czyli podstawy teoretyczne modelu
5. Test Kolorów tu i teraz
6. C.G. Jung pomaga w autodiagnozie
7. Diagnoza Kolorów
8. Rozpoznawanie Kolorów
9. Jak ciÄ™ widzÄ… tak ciÄ™ piszÄ…
10. Style komunikacji
11. Rozwój a talenty
12. Po pierwsze - PO CO?
13. To po prostu przegięcie!
14. Co ma gad do Kolorów?
15. Nie mierz wszystkich jednÄ… miarÄ…! O tym jak siÄ™ uczymy
16. "Plusy dodatnie" i "plusy ujemne" poszczególnych Kolorów
17. Mapa Kolorów
18. Podstawowe wartości
19. Mieszanki kolorystyczne
20. Typy kreatywne
21. Sympatie i animozje pomiędzy Kolorami
22. Stres
23. Toksyny komunikacyjne
24. Ogólna instrukcja obsługi człowieka
25. Jak budować kolorowy zespół?
26. Kolor Lidera
27. Wszechstronny Lider
28. Jak mówić, żeby pracownicy słuchali i jak słuchać, żeby pracownicy mówili
29. Innowacja
30. Sprzedaż
31. Kim jesteś, kim chcesz się stawać?
32. Test wiedzy
Â
Â