reklama - zainteresowany?

Kodeks pracy. Bezpieczeństwo i higiena pracy. Komentarz - Onepress

Kodeks pracy. Bezpieczeństwo i higiena pracy. Komentarz
ebook
Autor: Adam Pisarczuk
ISBN: 978-83-946-2322-7
stron: 121, Format: ebook
Data wydania: 2017-03-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 12,80 zł

Dodaj do koszyka Kodeks pracy. Bezpieczeństwo i higiena pracy. Komentarz

Tagi: Zarządzanie

Publikacja stanowi praktyczny komentarz do działu dziesiątego Kodeksu pracy. Oprócz obecnie obowiązującego brzmienia przepisów działu dziesiątego Kodeksu pracy, opracowanie to zawiera m.in.:

  • praktyczne wskazówki zastosowania obowiązujących przepisów prawnych,
  • wzory praktycznych rozwiązań (rejestrów, zarządzeń, oświadczeń),
  • szczegółowe wyjaśnienie najczęściej spotykanych problemów interpretacyjnych,
  • unikatowy wykaz prac szczególnie niebezpiecznych,
  • podstawowe wiadomości wymagane podczas nauki w zawodzie,
  • wykaz aktualnie obowiązujących aktów prawnych dotyczących prac w różnych gałęziach gospodarki.

Publikacja prowadzi czytelnika w sposób praktyczny i jak najbardziej kompleksowy przez wszystkie zagadnienia regulowane ustawą.

UWAGA:

Errata:

strona 90 wiersz 4 kolumna nr 2 powinno być: do 12 miesięcy

strona 74 po pierwszym akapicie, w wyliczeniu usuwa się pkt c-f

Dodaj do koszyka Kodeks pracy. Bezpieczeństwo i higiena pracy. Komentarz

 

Osoby które kupowały "Kodeks pracy. Bezpieczeństwo i higiena pracy. Komentarz", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Kodeks pracy. Bezpieczeństwo i higiena pracy. Komentarz

Spis treści

Dodaj do koszyka Kodeks pracy. Bezpieczeństwo i higiena pracy. Komentarz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.