reklama - zainteresowany?

Klient ma zawsze racjÄ™ Reklamacja to prezent - Onepress

Klient ma zawsze racjÄ™ Reklamacja to prezent
Autor: Barlow Janelle, Moller Claus
TÅ‚umaczenie: Simbierowicz Hanna
ISBN: 978-8-3264-1533-3
stron: 244, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,14 zł (poprzednio: 68,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,63 zł)

Dodaj do koszyka Klient ma zawsze racjÄ™ Reklamacja to prezent

Tagi: Kompetencje osobiste | Obsługa klienta | Public Relations | Zarządzanie

Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom

  • Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamacjÄ™ sÄ… tak ważne i jak mogÄ… wpÅ‚ynąć na reputacjÄ™ caÅ‚ej firmy?
  • Jak umiejÄ™tnie i skutecznie mówić "nie", aby nie urazić klienta?
  • Jak zareagować, gdy niezadowolony klient straci cierpliwość i zacznie krzyczeć?
  • Jak spowodować, aby zgÅ‚aszajÄ…cy reklamacjÄ™ poczuÅ‚ siÄ™ klientem, a nie petentem?

Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce. Najpotężniejszym narzÄ™dziem w zdobywaniu rynku jest bowiem dobra opinia klientów. PrzyciÄ…gamy klienta do firmy, jeÅ›li profesjonalnie podchodzimy do jego zgÅ‚oszeÅ„ reklamacyjnych.

Koszt pozyskania nowego klienta jest ponad pięć razy większy niż zatrzymania obecnego

Klient ma zawsze racjÄ™ to lektura dla każdego przedsiÄ™biorcy i menadżera, któremu zależy na budowaniu dobrych i dÅ‚ugotrwaÅ‚ych relacji z klientem oraz na kreowaniu wizerunku przyjaznej firmy.

Zadowolony klient zachęci innych do skorzystania z naszych usług

Dodaj do koszyka Klient ma zawsze racjÄ™ Reklamacja to prezent

 

Osoby które kupowały "Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Klient ma zawsze racjÄ™ Reklamacja to prezent

Spis treści

Dodaj do koszyka Klient ma zawsze racjÄ™ Reklamacja to prezent

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.