Klient ma zawsze racjÄ™ Reklamacja to prezent - Onepress
TÅ‚umaczenie: Simbierowicz Hanna
ISBN: 978-8-3264-1533-3
stron: 244, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 59,14 zł (poprzednio: 68,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,63 zł)
Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom
- Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy?
- Jak umiejÄ™tnie i skutecznie mówić "nie", aby nie urazić klienta?
- Jak zareagować, gdy niezadowolony klient straci cierpliwość i zacznie krzyczeć?
- Jak spowodować, aby zgłaszający reklamację poczuł się klientem, a nie petentem?
Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce. Najpotężniejszym narzÄ™dziem w zdobywaniu rynku jest bowiem dobra opinia klientów. PrzyciÄ…gamy klienta do firmy, jeÅ›li profesjonalnie podchodzimy do jego zgÅ‚oszeÅ„ reklamacyjnych.
Koszt pozyskania nowego klienta jest ponad pięć razy większy niż zatrzymania obecnego
Klient ma zawsze racjÄ™ to lektura dla każdego przedsiÄ™biorcy i menadżera, któremu zależy na budowaniu dobrych i dÅ‚ugotrwaÅ‚ych relacji z klientem oraz na kreowaniu wizerunku przyjaznej firmy.
Zadowolony klient zachęci innych do skorzystania z naszych usług
Osoby które kupowały "Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent", wybierały także:
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Techniki wpływu. Kurs video. Broń się przed manipulacją i skutecznie przekonuj innych 79,00 zł, (19,75 zł -75%)
- Angielski w korpoświecie. Kurs video. Skuteczna komunikacja w środowisku zawodowym 129,00 zł, (32,25 zł -75%)