reklama - zainteresowany?

Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent - Onepress

Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent
Autor: Barlow Janelle, Moller Claus
Tłumaczenie: Simbierowicz Hanna
ISBN: 978-8-3264-1533-3
stron: 244, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,14 zł (poprzednio: 68,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,63 zł)

Dodaj do koszyka Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent

Tagi: Kompetencje osobiste | Obsługa klienta | Public Relations | Zarządzanie

Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom

  • Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy?
  • Jak umiejętnie i skutecznie mówić "nie", aby nie urazić klienta?
  • Jak zareagować, gdy niezadowolony klient straci cierpliwość i zacznie krzyczeć?
  • Jak spowodować, aby zgłaszający reklamację poczuł się klientem, a nie petentem?

Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce. Najpotężniejszym narzędziem w zdobywaniu rynku jest bowiem dobra opinia klientów. Przyciągamy klienta do firmy, jeśli profesjonalnie podchodzimy do jego zgłoszeń reklamacyjnych.

Koszt pozyskania nowego klienta jest ponad pięć razy większy niż zatrzymania obecnego

Klient ma zawsze rację to lektura dla każdego przedsiębiorcy i menadżera, któremu zależy na budowaniu dobrych i długotrwałych relacji z klientem oraz na kreowaniu wizerunku przyjaznej firmy.

Zadowolony klient zachęci innych do skorzystania z naszych usług

Dodaj do koszyka Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent

 

Osoby które kupowały "Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent

Spis treści

Dodaj do koszyka Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.