Karty dokonań - Onepress
ISBN: 978-83-65648-10-5
stron: 282, Format: ebook
Data wydania: 2018-04-17
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 37,84 zł (poprzednio: 49,79 zł)
Oszczędzasz: 24% (-11,95 zł)
Monografia stanowi kompendium wiedzy z zakresu nowoczesnych technik zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie, obejmującego opracowanie, wdrożenie i realizację strategii. Składa się z sześciu rozdziałów.
Pierwsze trzy dotyczą controllingu, z uwzględnieniem funkcjonowania centrów odpowiedzialności oraz sterowania strategią firmową.
Kolejne dwa rozdziały zawierają typologię poszczególnych form zarządzania strategicznego, obejmującą zbilansowaną i kompleksową kartę dokonań.
Pracę wieńczy (rozdział szósty) studium zbadanych w praktyce przypadków implementacji i realizacji strategii za pomocą kart dokonań.
Osoby które kupowały "Karty dokonań", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
Spis treści
Karty dokonań eBook -- spis treści
Wstęp
Rozdział 1. Istota i rodzaje controllingu w przedsiębiorstwie
- 1.1. Pojęcie i funkcje controllingu
- 1.2. Klasyfikacja controllingu
- 1.3. Kryteria wyodrębniania ośrodków odpowiedzialności i ich rodzaje
Rozdział 2. Funkcjonowania ośrodków odpowiedzialności w przedsiębiorstwach
- 2.1. Wyznaczanie zadań ośrodkom odpowiedzialności
- 2.2. Plany firmy i budżety centrów odpowiedzialności
- 2.3. System raportowania wyników
- 2.4. System ocen i motywacji
Rozdział 3. Opracowanie i implementacja strategii podmiotów gospodarczych
- 3.1. Istota i funkcje strategii
- 3.2. Fazy formułowania strategii
- 3.3. Implementacja strategii
- 3.3.1. Determinanty efektywnego wdrażania strategii
- 3.3.2. Bariery skutecznego wdrażania strategii
Rozdział 4. Zbilansowana karta dokonań jako narzędzie implementacji strategii
- 4.1. Modele statycznej BSC
- 4.1.1. Model amerykański
- 4.1.2. Model europejski
- 4.2. Struktura statycznej BSC
- 4.2.1. Perspektywy statycznej BSC
- 4.2.2. Statyczne mapy strategii
- 4.3. Implementacja statycznej BSC
- 4.3.1. Etapy wdrażania statycznej BSC
- 4.3.2. Istota i techniki kaskadowania statycznej BSC
- 4.4. Zalety i wady statycznej BSC
- 4.5. Wykorzystanie BSC w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa
Rozdział 5. Dynamiczna i kompleksowa karta dokonań
- 5.1. Dynamiczna BSC
- 5.1.1. Cechy dynamicznych systemów
- 5.1.2. Struktura dynamicznej BSC
- 5.2. Kompleksowa karta dokonań
- 5.2.1. Pojęcie i struktura TPSC
- 5.2.2. Fazy cyklu TPSC
Rozdział 6. Przykłady praktycznego zastosowania kart dokonań
- 6.1. Przykłady zastosowania BSC
- 6.2. Przykład zastosowania TPSC
Słownik pojęć
Bibliografia Indeks