reklama - zainteresowany?

Kapita - Onepress

Kapita
ebook
Autor: Wies
ISBN: 978-83-7941-372-0
stron: 381, Format: ebook
Data wydania: 2015-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 46,75 z艂 (poprzednio: 55,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-8,25 z艂)

Dodaj do koszyka Kapita

Tagi: Kompetencje osobiste

Wymiana warto

Dodaj do koszyka Kapita

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Kapita", wybiera艂y tak偶e:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, kt贸ry my艣li, bo warto i si臋 op艂aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Kapita

Spis tre艣ci

Kapita艂 klienta w budowaniu warto艣ci przedsi臋biorstwa eBook -- spis tre艣ci

Wst臋p 7

Rozdzia艂 1
Warto艣膰 przedsi臋biorstwa i jej determinanty 15
1.1. Kreowanie warto艣ci jako cel dzia艂alno艣ci przedsi臋biorstwa 15
1.2. Ekonomiczny wymiar warto艣ci 24
1.3. Warto艣膰 przedsi臋biorstwa jako kategoria ekonomiczna 29
1.4. Czynniki wzrostu warto艣ci przedsi臋biorstwa 37
1.5. Zasoby w procesie kreowania warto艣ci przedsi臋biorstwa 44

Rozdzia艂 2
Kapita艂 klienta jako element kapita艂u intelektualnego i miernik warto艣ci klient贸w 63
2.1. Istota kapita艂u klient贸w 63
2.2. Warto艣膰 jako fundament kapita艂u klienta 73
2.1.1. Warto艣膰 dla klienta 74
2.1.1.1. Postrzegane korzy艣ci 76
2.1.1.2. Postrzegane koszty 92
2.1.2. Warto艣膰 klienta 96

Rozdzia艂 3
Determinanty wzrostu kapita艂u klienta a wzrost warto艣ci przedsi臋biorstwa 101
3.1. Obszary identyfikacji czynnik贸w kreuj膮cych warto艣膰 klienta 101
3.2. Marketing relacji w kreowaniu warto艣ci przedsi臋biorstwa 105
3.3. Lojalno艣膰 klient贸w jako czynnik determinuj膮cy warto艣膰 kapita艂u klient贸w 111
3.3.1. Istota, przyczyny i motywy lojalno艣ci klienta 111
3.3.2. Proces kreowania lojalno艣ci klienta a warto艣膰 klienta 113
3.4. Rentowno艣膰 jako determinanta kapita艂u klienta 129
3.4.1. Rentowno艣膰 klienta a potencja艂 lojalno艣ci klienta 129
3.4.2. Potencja艂 rynkowy klienta jako determinanta rentowno艣ci klienta 133
3.4.3. Potencja艂 zasobowy klienta jako determinanta rentowno艣ci 141
3.4.3.1. Potencja艂 referencyjny klienta 141
3.4.3.2. Potencja艂 informacyjno-kooperacyjny klienta i jego determinanty 146
3.4.3.3. Potencja艂 synergii 157

Rozdzia艂 4
Kreowanie kapita艂u klienta w bran偶y piwowarskiej - metodyka bada艅 163
4.1. Wiod膮cy problem badawczy 163
4.2. Etapy, procedura i szczeg贸艂owe hipotezy bada艅 166
4.3. Charakterystyka bada艅 wst臋pnych 169
4.4. Cele i metodyka bada艅 zasadniczych 170

Rozdzia艂 5
Warto艣膰 klienta i jej determinanty na rynku piwowarskim w Polsce 181
5.1. Zmiany w otoczeniu jako determinanta zachowa艅 producent贸w i konsument贸w 181
5.2. Preferencje konsument贸w a cele rynkowe oferent贸w 191
5.3. Kluczowe czynniki determinuj膮ce potencja艂 rynkowy i zasobowy konsument贸w 198
5.4. Determinanty zachowa艅 nabywczych klienta - popytowa strona relacji 216
5.5. Zaufanie jako czynnik determinuj膮cy zachowania nabywcze konsument贸w 222
5.6. Wielowymiarowa analiza skupie艅 i korespondencji cech konsument贸w piwa w Polsce 227
5.7. Syntetyczna ocena warto艣ci klienta 233

Rozdzia艂 6
Pozafinansowe determinanty wzrostu warto艣ci przedsi臋biorstwa 241
6.1. Ranking czynnik贸w determinuj膮cych wzrost warto艣ci przedsi臋biorstwa 241
6.2. Czynniki wzrostu warto艣ci przedsi臋biorstwa w obszarze klient贸w 243
6.3. Czynniki wzrostu warto艣ci przedsi臋biorstwa w obszarze proces贸w i innowacji 247
6.4. Czynniki determinuj膮ce warto艣膰 przedsi臋biorstwa w obszarze personelu i zarz膮dzania 250
6.5. Czynniki determinuj膮ce warto艣膰 przedsi臋biorstwa w obszarze dostawcy i rynki zaopatrzenia 253

Rozdzia艂 7
Relacje, marka i produkt, w procesie kreowania kapita艂u klient贸w i warto艣ci przedsi臋biorstwa 257
7.1. Relacje z klientami instytucjonalnymi w procesie budowania kapita艂u klienta 257
7.1.1. Percepcja charakteru relacji - perspektywa producenta 257
7.1.2. Percepcja charakteru relacji - perspektywa strony popytowej 267
7.1.3. Komparatywna analiza charakteru relacji 艂膮cz膮cej producent贸w z klientami instytucjonalnymi 274
7.1.4. Dzia艂ania marketingowe ukierunkowane na kreowanie relacji z klientami 280
7.2. Marka w procesie kreowania kapita艂u klient贸w 285
7.3. Oferta produktowa jako podstawa kreowania kapita艂u klient贸w 298
7.4. Finansowe efekty kreowania kapita艂u klient贸w w kontek艣cie wzrostu warto艣ci przedsi臋biorstwa 302

Podsumowanie 315
Bibliografia 327
Za艂膮czniki 351
Spis tabel 375
Spis rysunk贸w 377
Spis za艂膮cznik贸w 380

Dodaj do koszyka Kapita

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.