reklama - zainteresowany?

Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa - Onepress

Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa
ebook
Autor: Wiesława Caputa
ISBN: 978-83-7941-372-0
stron: 381, Format: ebook
Data wydania: 2015-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 46,75 zł (poprzednio: 55,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-8,25 zł)

Dodaj do koszyka Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa

Tagi: Kompetencje osobiste | Obsługa klienta

Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność: ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla i od jego interesariuszy. Nie zmienia to jednak faktu, że fundamentem biznesu jest i pozostanie klient, a wzrost stopnia skomplikowania relacji łączących przedsiębiorstwo z otoczeniem musi przekładać się na wzrost przekonania zarówno menedżerów, jak i pozostałych pracowników przedsiębiorstwa, że klient jest nie tylko indywidualnością, podmiotem kultywującym zaufanie i związki, ale częścią tkanki społecznej i kulturowej, partnerem, a zarazem, gwarantem jego trwania i rozwoju. Stąd też wszystkie procesy realizowane w przedsiębiorstwie muszą być projektowane oraz realizowane z myślą o kliencie i dla klienta, jako partnera w procesie tworzenia, a także konsumowania wartości.

Dążąc zatem do maksymalizacji korzyści płynących z zaangażowanego kapitału przedsiębiorstwo musi postrzegać klienta nie tylko jako biernego odbiorcę produktu, lecz również:
- dostawcę i kreatora wiedzy, która stwarza przedsiębiorstwu możliwość poprawy efektywności wykorzystania zasobów oraz ustawicznego kreowania nowych wartości, będących odpowiedzią na zmienność otoczenia;
- podmiot komunikujący wartość kreowaną przez przedsiębiorstwo pozostałym uczestnikom gry rynkowej.

Książka omawiając istotę i znaczenie kapitału klientów w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa oraz prezentując wyniki badań empirycznych zrealizowanych na rynku piwowarskim w Polsce, jest adresowana zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką kreowania relacji z klientami oraz zarządzania wartością klienta. Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla: studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania, a także słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, szczególnie z zakresu: zarządzania, marketingu oraz finansów.

Dodaj do koszyka Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa

 

Osoby które kupowały "Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Techniki wpÅ‚ywu. Kurs video. BroÅ„ siÄ™ przed manipulacjÄ… i skutecznie przekonuj innych
  • Angielski w korpoÅ›wiecie. Kurs video. Skuteczna komunikacja w Å›rodowisku zawodowym

Dodaj do koszyka Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.