reklama - zainteresowany?

Kaizen. Klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii - Onepress

Kaizen. Klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii
Autor: Imai Masaaki
ISBN: 978-8-3610-4000-2
stron: 278, okładka: twarda
Data wydania: 2007-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 53,92 zł (poprzednio: 69,13 zł)
Oszczędzasz: 22% (-15,21 zł)

Dodaj do koszyka Kaizen. Klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii

Tagi: Zarządzanie

KAIZEN: klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii to pierwsza na świecie książka przybliżająca zachodnim menedżerom kaizen japońską filozofię zarządzania opartą na ciągłym doskonaleniu.

Premiera tej książki była kamieniem milowym teorii zarządzania, szczególnie systemów jakości. Dla autora natomiast był to początek misji popularyzowania i adaptowania kaizen w firmach zachodnich. Misji, dla której wyzwaniem były różnice mentalności Japonii i Zachodu. Czytamy w przedmowie: () zachodni menedżerowie preferują nagłe zmiany, oparte na technologiach i znacznych inwestycjach, Japończycy wolą małymi krokami nieustannie doskonalić procesy, opierając się na zdrowym rozsądku i zaangażowaniu pracowników. () Te dwa różne podejścia autor nazywa innowacyjnością i kaizen. Wyzwaniem, jakie stawia przed menedżerami, jest zaadoptowanie ich obu. Bowiem jedynie synergia innowacyjności i kaizen warunkuje osiągnięcie trwałego sukcesu.

Kaizen nie można zgłębić poprzez studiowanie ksiąg. Prawdziwa nauka płynie z codziennego praktykowania tej dziedziny. Czytelnik, zanim wejdzie na drogę kaizen, ma okazję poznać tę praktyczną stronę zarządzania w systemie ciągłego doskonalenia poprzez liczne analizy przypadków wdrożeń i funkcjonowania kaizen w firmach japońskich.

O AUTORZE

Masaaki Imai to światowy ekspert kaizen, nazywany guru lean i architektem ciągłego doskonalenia. Jest pionierem i liderem w promowaniu kaizen w świecie. Jego przełomowa, pierwsza książka na ten temat, zatytułowana KAIZEN: Klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii, została opublikowana w roku 1986 i od tego czasu przetłumaczona na ponad 20 języków (w tym japoński). Jest również autorem Gemba Kaizen, kolejnego bestsellera, który wydano w Polsce w roku 2006. Obecnie kończy pracę nad trzecim tytułem.

W 1985 roku założył KAIZEN Institute, międzynarodową organizację posiadającą dziś dwadzieścia biur na całym świecie. Jest często zapraszanym mówcą na międzynarodowe konferencje. Przemawiał w ponad 30 krajach, również w Polsce. Masaaki Imai urodził się w Tokio w 1930 roku.

Uznany na całym świecie guru zarządzania jakością prezentuje tajniki sukcesu japońskich producentów, ich doświadczenia, techniki, instrumenty nieustannego doskonalenia organizacji, zarządzania procesami, produktami i technologią.

Poradnik szczególnie przydatny dla menedżerów, audytorów, studentów i wszystkich zainteresowanych trwałą przewagą konkurencyjną swoich organizacji.


prof. dr hab. Krystyna Cholewicka-Goździk


Filozofia kaizen zakłada pozytywny kierunek zmian doskonalenie ludzi, procesów, wyrobów i usług, struktur organizacyjnych itd. Książka zapoznaje Czytelnika z wieloma jej elementami, m.in. z wykorzystaniem cyklu PDCA, działalnością kół jakości, podejściem do relacji przełożonypodwładny czy do problemu konkurencji. Doskonalenie nigdy się nie kończy, a ta świetna publikacja może być znakomitym wsparciem w tym procesie dla menedżerów, kadry inżynieryjno-technicznej, operatorów, ludzi nauki i studentów.

rof. zw. dr hab. inż. Stanisław Borkowski Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej



Dodaj do koszyka Kaizen. Klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii

 

Osoby które kupowały "Kaizen. Klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Kaizen. Klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii

Spis treści

Dodaj do koszyka Kaizen. Klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.