Jeden na Jeden - odważne rozmowy z pracownikami - Onepress
ISBN: 978-83-8087-770-2
stron: 350, Format: ebook
Data wydania: 2019-03-15
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 35,92 zł (poprzednio: 44,35 zł)
Oszczędzasz: 19% (-8,43 zł)
Przywództwo w akcji, czyli efektywnie zarzÄ…dzaj poprzez rozmowÄ™!
Rozmowa menedżerska to najskuteczniejsze i najszybciej dziaÅ‚ajÄ…ce narzÄ™dzie mogÄ…ce spowodować pożądanÄ… zmianÄ™, o ile… zostanie dobrze przygotowana i przeprowadzona.
Inga BieliÅ„ska i Zofia JakubczyÅ„ska to doÅ›wiadczone trenerki i konsultantki, które od 2005 roku wspierajÄ… liderów w budowaniu efektywnych zespoÅ‚ów. StÄ…d w ich książce Jeden na jeden znajdziesz gÅ‚ównie rzeczywiste dialogi, praktyczne wskazówki oraz opisy doÅ›wiadczeÅ„ polskich liderów, a wszystko to okraszone szerszym kontekstem teoretycznym, pozwalajÄ…cym lepiej zrozumieć poruszane zagadnienia.
DziÄ™ki lekturze tej książki zrozumiesz, na czym tak naprawdÄ™ polega bycie empatycznym liderem, który efektywnie realizuje cele biznesowe. Nauczysz siÄ™ dawać odważnÄ… informacjÄ™ zwrotnÄ… ukierunkowanÄ… na zmianÄ™. BÄ™dziesz miaÅ‚ okazjÄ™ pracować z wÅ‚asnymi obawami zwiÄ…zanymi z rozwojem swoich ludzi. Dowiesz siÄ™ także, jak wpÅ‚ywać na pracownika, gdy przyjmuje postawÄ™:
- Daj mi, daj mi…
- awans,
- podwyżkę,
- szkolenia,
- ekskluzywne warunki pracy.
- Postaraj się lepiej mną zarządzać.
- Dbaj o mnie.
- Nie przeszkadzaj mi w pracy.
WyjÄ…tkowym elementem książki Jeden na jeden jest transkrypcja i praktyczna analiza oÅ›miu dialogów pomiÄ™dzy liderem i pracownikiem, dla których tÅ‚em jest model Talent Review. Dowiesz siÄ™, dlaczego prezentowane rozmowy nie dziaÅ‚ajÄ…, choć niektóre z nich wykorzystujÄ… obiegowe narzÄ™dzia, oraz poznasz nowe możliwoÅ›ci bardziej skutecznego dziaÅ‚ania. Poza opisami problemów i komentarzami do dialogów w książce znajdziesz też studia przypadku, ćwiczenia sÅ‚użące autorefleksji i konkretne, praktyczne narzÄ™dzia do wdrożenia w pracy lidera, które pozwolÄ… ci przekuć codzienne, trudne rozmowy z pracownikami w rozwój.
***
Inga BieliÅ„ska - Partner zarzÄ…dzajÄ…cy i zaÅ‚ożycielka Value Plus, gdzie odpowiada za relacje z klientami i superwizje zespoÅ‚u. Aktywna zawodowo od 17 lat. Zajmuje siÄ™ rozwijaniem liderów w organizacjach poprzez programy coachingowe, mentoringowe i szkoleniowe. Jest certyfikowanym coachem ICF (PCC), certyfikowanym mentor coachem ICF i trenerem inspirowanym Non-Violent Communication. WykÅ‚adowca poznaÅ„skich uczelni. ZrealizowaÅ‚a ponad 1500 godzin coachingowych (coaching menedżerski, kreatywnoÅ›ci, zespoÅ‚ów) i dwa razy tyle pracy trenerskiej. PracowaÅ‚a dla branż: nowoczesnych technologii IT, wydawniczej, produkcyjnej, turystycznej.
Zofia JakubczyÅ„ska - Trener i menedżer pracujÄ…cy z klientami w obszarze business development. Z wyksztaÅ‚cenia socjolog ze specjalizacjÄ… w komunikacji spoÅ‚ecznej. Absolwentka Uniwersytetu WrocÅ‚awskiego, SzkoÅ‚y Coachingu Grupowego Trop, SzkoÅ‚y Trenerów Biznesu Moderator. Aktywna zawodowo od 17 lat. Od poczÄ…tku swojej kariery zawodowej zwiÄ…zana jest z dziaÅ‚ami sprzedaży i HR. Od 2006r. prowadzi szkolenia z zakresu zarzÄ…dzania i przechodzenia przez zmiany, przywództwa i osobistej efektywnoÅ›ci, kierowania pracÄ… zespoÅ‚ów, rozwiÄ…zywania konfliktów. ZrealizowaÅ‚a ponad 500 godzin coachingowych i ponad 4600 godzin szkoleniowych dla klientów biznesowych.
Osoby które kupowały "Jeden na Jeden - odważne rozmowy z pracownikami", wybierały także:
- 52 inspiruj 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- 52 inspiruj 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
Spis treści
Jeden na Jeden - odważne rozmowy z pracownikami eBook -- spis treści
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Wstęp
Część 1. Osiem odkryć odważnego przywódcy
Rozdział 1. Na ile jesteś odważny liderze, czyli odwaga kierownicza w praktyce
RozdziaÅ‚ 2. Lider empatyczny a lider wspóÅ‚czujÄ…cy
Rozdział 3. Narzędzia empatycznego lidera
RozdziaÅ‚ 4. Rozwój niejedno ma imiÄ™. Po co dbamy o rozwój pracowników, którzy i tak kiedyÅ› odejdÄ…?
Rozdział 5. W głąb siebie. Postawy i obawy menedżera jako bariery rozwoju
RozdziaÅ‚ 6. Postawy i oczekiwania pracowników, które torpedujÄ… dialog
Rozdział 7. Siła odważnego dialogu
Rozdział 8. Co może nie zagrać?
Część 2. Odważne przywództwo w dialogu
Rozdział 1. Moje potrzeby ważniejsze od twoich
Rozdział 2. Spotykamy się, by się spotkać
Rozdział 3. Okopani
Rozdział 4. Odważne mierzenie się
Rozdział 5. Mocny przeciwnik
Rozdział 6. Przez szybę, czyli pozorny dialog
Rozdział 7. Gubiąc potrzeby
RozdziaÅ‚ 8. FaÅ‚szywa dychotomia, czyli starcie tytanów
Część 3. Narzędziownia odważnego lidera
RozdziaÅ‚ 1. Model rozmowy: zarzÄ…dzanie oczekiwaniami pracowników
Rozdział 2. Grupa reflektująca
Rozdział 3. Narzędzie: mapa empatii
Rozdział 4. Reakcje na gry podczas udzielania informacji zwrotnej
Rozdział 5. Technika AIKIDO
Bibliografia