reklama - zainteresowany?

Jak zdobyć pracę i negocjować zarobki - Onepress

Jak zdobyć pracę i negocjować zarobki
Autor: Dawson Roger
Tłumaczenie: Waszkiewicz Marian J.
ISBN: 978-8-3617-3212-9
stron: 232, okładka: miękka
Data wydania: 2006-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,78 zł (poprzednio: 39,46 zł)
Oszczędzasz: 22% (-8,68 zł)

Dodaj do koszyka Jak zdobyć pracę i negocjować zarobki

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje | Twoja kariera

  • Czy jesteś zadowolony z ceny, za jaką sprzedajesz czas swego życia?
  • Czy twoje zarobki odpowiadają twoim oczekiwaniom, gdy weźmiesz pod uwagę swoje kompetencje, wykształcenie i praktykę zawodową?
  • A co na to twój pracodawca?
  • Jak uwzględnić jego interesy i jego punkt widzenia?
  • Jak osiągnąć kompromis, w wyniku którego podwyższysz swoje zarobki, nie okazując się przy tym niemoralnym, agresywnym i samolubnym członkiem zespołu, w którym pracujesz?
  • Jak pozostawisz swojego szefa z poczuciem wygranej, a równocześnie zyskasz jego podziw i uznanie?
  • Jak przejmiesz kontrolę nad swoją karierą i zapewnisz sobie lepsze warunki i przyszłość?

O tym wszystkim dowiesz się z tej książki. Poradnik skierowany jest zarówno do osób stawiających pierwsze kroki na szczeblach kariery zawodowej, jak i do tych, które mają już za sobą lata pracy i chciałyby wynegocjować lepsze warunki zatrudnienia i osiągnąć sukces zawodowy. Duża liczba zamieszczonych w książce przykładów, które autor zaczerpnął z życia, sprawia. że czyta się ją nie jak podręcznik, lecz jak dobrą beletrystykę.

Dodaj do koszyka Jak zdobyć pracę i negocjować zarobki

 

Osoby które kupowały "Jak zdobyć pracę i negocjować zarobki", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Jak zdobyć pracę i negocjować zarobki

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak zdobyć pracę i negocjować zarobki

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.