reklama - zainteresowany?

Jak zdobyć pracę i negocjować zarobki - Onepress

Jak zdobyć pracę i negocjować zarobki
Autor: Dawson Roger
TÅ‚umaczenie: Waszkiewicz Marian J.
ISBN: 978-8-3617-3212-9
stron: 232, okładka: miękka
Data wydania: 2006-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,78 zł (poprzednio: 39,46 zł)
Oszczędzasz: 22% (-8,68 zł)

Dodaj do koszyka Jak zdobyć pracę i negocjować zarobki

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje | Twoja kariera

  • Czy jesteÅ› zadowolony z ceny, za jakÄ… sprzedajesz czas swego życia?
  • Czy twoje zarobki odpowiadajÄ… twoim oczekiwaniom, gdy weźmiesz pod uwagÄ™ swoje kompetencje, wyksztaÅ‚cenie i praktykÄ™ zawodowÄ…?
  • A co na to twój pracodawca?
  • Jak uwzglÄ™dnić jego interesy i jego punkt widzenia?
  • Jak osiÄ…gnąć kompromis, w wyniku którego podwyższysz swoje zarobki, nie okazujÄ…c siÄ™ przy tym niemoralnym, agresywnym i samolubnym czÅ‚onkiem zespoÅ‚u, w którym pracujesz?
  • Jak pozostawisz swojego szefa z poczuciem wygranej, a równoczeÅ›nie zyskasz jego podziw i uznanie?
  • Jak przejmiesz kontrolÄ™ nad swojÄ… karierÄ… i zapewnisz sobie lepsze warunki i przyszÅ‚ość?

O tym wszystkim dowiesz siÄ™ z tej książki. Poradnik skierowany jest zarówno do osób stawiajÄ…cych pierwsze kroki na szczeblach kariery zawodowej, jak i do tych, które majÄ… już za sobÄ… lata pracy i chciaÅ‚yby wynegocjować lepsze warunki zatrudnienia i osiÄ…gnąć sukces zawodowy. Duża liczba zamieszczonych w książce przykÅ‚adów, które autor zaczerpnÄ…Å‚ z życia, sprawia. że czyta siÄ™ jÄ… nie jak podrÄ™cznik, lecz jak dobrÄ… beletrystykÄ™.

Dodaj do koszyka Jak zdobyć pracę i negocjować zarobki

 

Osoby które kupowały "Jak zdobyć pracę i negocjować zarobki", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Jak zdobyć pracę i negocjować zarobki

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak zdobyć pracę i negocjować zarobki

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.